הדרך הנכונה ליצור קשר עם רופא שיניים חירום ומתי נעשה זאת

הדרך הנכונה ליצור קשר עם רופא שיניים חירום ומתי נעשה זאת

כמעט כל רופא שיניים שמכבד את עצמו ורוצה להעניק לפציינטים שלו יחס ושירות אופטימאלי, מעניק להם שירותי חירום גם מחוץ לשעות הקבועות בהן פתוחה המרפאה. הכוונה לשעות הלילה, סופי שבוע, חגים, וכן שעות הבוקר המוקדמות, ובפרט בשעות בהן המרפאה סגורה.

שירותים של רופא שיניים חירום ניתנים במרפאה עצמה, בבית הרופא או בבית הלקוח, זה תלוי במצב הרפואי של המטופל, ביכולת שלו להתנייד ולהגיע אל המרפאה וכן במכשור שהרופא זקוק לו בשביל לטפל בו. מן הסתם, שירות של רופא שיניים חירום יכלול אך ורק מקרים שלא יכולים לסבול דחייה, כמו טיפול בשן חבולה, סתימה דחופה, דלקת, טיפולי שיניים אצל ילדים או מבוגרים ומקרים דומים. ברוב המקרים הטיפול יתבצע על ידי הרופא בלבד אך לעיתים הוא יגיע אל בית המטופל או יזמין אותו אל המרפאה שם תעזור לו אסיסטנטית.

ישנן סיבות שונות מדוע רופאי שיניים רבים מוכנים להעניק טיפול שיניים חירום לפציינטים שלהם. מלבד העובדה שזה חלק בלתי נפרד ממה שכל מטופל מצפה לקבל מרופא השיניים שלו, הרי שיש לכך עוד שתי סיבות.

הראשונה, כיום יש כלים טכנולוגיים הרבה יותר רלוונטיים בשביל ליצור קשר עם רופא שיניים מחוץ לשעות העבודה הרגילות שלו, הסיבה השנייה היא תחרות, כיום ישנם הרבה יותר רופאי שיניים וכל רופא מעוניין לתת לפציינט שלו את השירות הטוב ביותר, לכן הוא ידאג לתת לו גם שירות חירום אחרי שעות העבודה של המרפאה. אין זה אומר כמובן שבעבר זה לא היה, אך כיום הרבה יותר רופאים שמים דגש על כך.

כיצד ומתי ניצור קשר עם רופא שיניים חירום

כאמור, כיום יש לנו הרבה יותר אפשרויות ליצירת קשר עם רופא שיניים חירום. אנחנו יכולים לעשות את זה באופן ישיר דרך שיחת פלאפון וכן אנחנו יכולים לעשות את זה דרך מסרונים, וואסטאפ או דרך האינטרנט. ישנם רופאים שמקבלים אוטומטית הודעות שמגיעות אל האתר שלהם בפלאפון, כך שהם יכולים להשיב באופן מיידי.

חשוב להדגיש, אם יש צורך להשתמש בשירותיו של רופא שיניים חירום, אז מוטב לעשות את זה, מן הסתם, דרך שיחת פלאפון ולא דרך האינטרנט ובוודאי לא דרך מייל או הודעות, שכן הוא עלול לראות אותן באיחור.

השאלה היא גם מתי לפנות אל רופא שיניים חירום. מן הסתם, לא כל מקרה דורש טיפול מיידי. עלינו לזכור, שהרבה פעמים ביקור בית או הזמנה למרפאה בשעות הלילה, מחייבת עלות גבוהה יותר מאשר טיפול רגיל. לכן אם אנחנו מתמודדים עם מצב בו אנחנו לא יכולים להשתמש באמצעים שמקלים על הכאב או אמצעים שיכולים לדחות את הטיפול, אז ורק אז ניצור קשר עם רופא שיניים חירום ועלינו לעשות זאת באופן מיידי. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh