בתי דפוס: הפקות דפוס רק בבית דפוס מוכר

בתי דפוס: הפקות דפוס רק בבית דפוס מוכר

אחד השינויים שנוצרו בעקבות התפתחות האינטרנט והיכולת לשלוח מסמכים במייל מצד אחד ומצד שני היכולת לייצר מוצרי דפוס מצד שני, הוא שכיום אנחנו יכולים למצוא הרבה בתי דפוס שעובדים באופן ישיר מולנו, בתי דפוס שמציעים לנו מוצרים איכותיים, ברמה הגבוהה ביותר שיש.
כך למשל, אם אנחנו רוצים להפוך תמונות שצילמנו ונמצאות על המחשב שלנו, לאלבום תמונות דיגיטלי, אנחנו יכולים לעשות את זה בצורה פשוטה. עלינו לשלוח את התמונות לאחד מאותם בתי דפוס מומלצים והוא ידאג כבר לייצר עבורנו ספר עם כריכה במספר עותקים על פי בחירה, כך אנחנו יכולים לחלק אותו למי שאנחנו רוצים.

כעת השאלה היא, כיצד בוחרים בית דפוס, כיצד מחליטים מי הם אותם בתי דפוס מומלצים, ולא פחות חשוב, מדוע נכון עבורנו לייצר הפקות דפוס רק בבית דפוס מוכר.  אנחנו נתייחס לשלושת הנקודות הנ"ל, על מנת להעניק לכם את הכלים לעשות את הבחירה הנכונה של בית דפוס, אשר ייצור עבורכם הפקת דפוס כזו או אחרת.

מי הם בתי דפוס מומלצים?

בית דפוס מומלץ, הוא בית דפוס שמקבל חוות דעת והמלצות חיוביות מצד לקוחות וכן זוכה לביקורות טובות במגזינים של דפוס, פרסום ושיווק. בין אם באינטרנט ובין אם בכלל. בדרך כלל יהיו אלה בתי דפוס ותיקים, אשר מבצעים שורה ארוכה של עבודות דפוס מסוגים שונים, בין אם מדובר בעבודות דפוס ללקוחות פרטיים, עסקים, מקומות ציבוריים ועוד.
בתי דפוס מומלצים, הם כאלה שזוכים לביקורות חיוביות לא רק בזכות איכות העבודות שלהם אלא גם בזכות השירות האיכותי והמהיר, התמחור הזול, השירותיות של צוות המקום ועוד.

מדוע חשוב שנבצע הפקות דפוס בבתי דפוס מוכרים?

ברמת העיקרון, אנחנו יכולים לבחור ולעשות הפקות דפוס גם בבתי דפוס לא מוכרים, בתי דפוס מקומיים שאינם זוכים לתהודה גדולה ברשת ובכלל. סביר להניח שאנחנו נמצא לא מעט בתי דפוס כאלה, ברמה גבוהה מאוד.
אך עדיף לנו לבחור בבית דפוס מוכר, מקום שאנחנו יודעים אשר יכול לספק לנו אחריות לעבודה אותה אנחנו מזמינים, מקום אשר אנחנו יודעים שיספק לנו שירות מהיר, איכותי וכמובן על פי התנאים שאנחנו מצפים לקבל. עדיף לנו לקבל שירות מבית דפוס מוכר אשר אנחנו יודעים מי עומד מאחוריו וכן שיש לו קהל לקוחות גדול, כך אנחנו יכולים להניח, שחשוב לו לספק לנו שירות איכותי.

כיצד בוחרים בית דפוס

מלבד נקודות כמו, עד כמה בית הדפוס הוא מוכר וידוע, הרי חשוב שנקפיד לשים לב גם להיבטים נוספים, כמו תהליך העבודה, משך זמן העבודה, היכן ממוקם בית הדפוס, כיצד מתבצעת שליחת הקבצים לבית הדפוס והעבודות מבית הדפוס אלינו, וכן היבטים טכניים אחרים שיכולים להשפיע על התהליך העבודה ולכן גם על התוצר שלנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh