ספורט בחמישה שקלים!

ספורט בחמישה שקלים!

מרכז הצעירים עתידים בשיתוף פעולה מיוחד למען ילדי רחובות: ספורט בחמישה שקלים!

כבר ביום הראשון לפתיחת המיזם נרשמו אליו כ-150 צעירים, שייהנו מאימוני כושר קבוצתיים ומייעוץ תזונתי אישי, במחיר של חמישה שקלים בלבד

מרכז הצעירים 'עתידים', יוצא בפרויקט חדש, בריא ומשתלם במיוחד, יחד עם ארז סלומון, מאמן אישי שמקדם בישראל מיזם מיוחד בשם SPORTIX, המשלב אימוני כושר קבוצתיים בשילוב של הקניית ידע בתזונה נכונה בעלות מינימלית.

במסגרת שיתוף הפעולה, הוחלט כי מיזם SPORTIX יגיע גם לעיר רחובות, החלטה שהתבררה כמעולה כאשר כבר ביום הראשון לפעילות המיזם נרשמו עליו כ-120 צעירים תושבי העיר. האימון הראשון במסגרת המיזם התקיים ביום ראשון (25.6), אז החלה לפעול הקבוצה הראשונה, שכוללת כ-50 צעירים וצעירות תושבי העיר, שנפגשו לאימון משותף, יחד עם מאמנים מקצועיים המשלבים כושר פונקציונאלי והקניית ידע בתזונה נכונה, והכול בעלות של חמישה שקלים בלבד.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל: "אנו רואים את חייהם של הצעירים כמכלול המורכב מתעסוקה, לימודים, מעורבות חברתית, פנאי ועוד. מהסיבה הזו, מרכז הצעירים 'עתידים', המספק לצעירי העיר רחובות, בגילאי 18 – 35, מענה הוליסטי, מנסה כל העת לספק מענים נוספים ולהתאים אותם לצרכים שעולים מן השטח. אין ספק שביקוש כזה, כבר ביום הראשון להרשמה, מצביע על צורך אמיתי שהתעורר בקרב הצעירים".

מלבד האימון הקבוצתי, כל אחד מהצעירים שייקחו חלק במיזם יקבל פגישת יעוץ אישית עם מאמן תזונה, על מנת שהשיפור הגופני יהיה מיטבי. הקבוצה תיפגש למשך כשלושה חודשים, שלוש פעמים בשבוע (ימים א', ג', ה') בשעות הערב. צעירים המעוניינים לקחת חלק במיזם מוזמנים לפנות למרכז הצעירים 'עתידים' לרעות בטלפון 08-9314801 או באמצעות אתר האינטרנט atiidim@atidimcenter.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh