פתיחת עונה חגיגית במרכזי התרבות והספורט

פתיחת עונה חגיגית במרכזי התרבות והספורט

עשרות מרכזי תרבות וספורט מקצועיים של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש פותחים את שנת הפעילות תשע"ח עם בשורות וחידושים: בית העם – עם שפע של סדרות, הקתדרה – עם מיטב ההרצאות, בית האמנים, בית הקרמיקה, חוגי הספורט ועוד. כל אלו מצטרפים לתוכנית הקיימת במרכזי הספורט, מחול, תכנית מצטיינים לילדים יוצרים בבית האמנים, צעירים על הבמה בקונסרבטוריון, בימת הנוער ועוד.

החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש פותחת שנת פעילות חדשה במרכזי התרבות והספורט בכל רחבי העיר, ומציעה גם השנה היצע רחב ומגוון של תכניות ופעילויות המיועדים  לכל הגילאים ומותאמים לכל המגזרים. כאמור, בהנהלת החברה, יחד עם מנהלי וצוותי התרבות והספורט, השקיעו מחשבה ומשאבים רבים בפיתוח תכנית שתתאים לכל אחד ואחת מתושבי העיר, תכנית עשירה מגוונת ואיכותית לילדים לצד התכנית אשר נבנתה עבור המבוגרים, כל זאת לפי יכולותיהם ותחומי העניין השונים המתאימים להם.

כך למשל, נוספו השנה תחומי עניין נוספים לתכנית הפעילויות המצליחה שיאפשרו לתושבי העיר בחירה והיצע רחב מכל מגוון הפעילויות המוצעות. בין היתר, תיפתחנה השנה בבית העם שתי סדרות חדשות – סדרת בוקר של גיל שוחט, "כשמוצרט פגש את סטרייסנד", וסדרת הווירטואוזים של אריק דוידוב. כמו כן, לאור הביקוש בגדול, תחזור שוב לבית העם הסדרה האנדלוסית. בבימת הנוער רחובות מכוונים השנה גבוה במיוחד עם מחזמר חנוכה חדש ומקורי, ולכן החלו עובדים עליו כבר בימים אלו, בחופשת הקיץ. בבית האמנים תיפתח השנה תכנית מצטיינים חדשה בתחום העיצוב ותיועד למעצבים צעירים ולילדים יוצרים באומנות פלסטית. במסגרת התוכנית יחשפו הילדים וילמדו עיצוב תעשייתי, עיצוב מוצר, אנימציה, עיצוב אביזרים, עיצוב קרמי וטקסטיל, טכניקות של הדפס משי. התוכנית תלווה בסיורים במוזיאונים וגלריות אומנים אורחים לשיח וסדנא ועוד.

בית הקרמיקה אשר נפתח מחדש בשנה שעברה, משיק כעת קונספט חדש וייחודי של אומנות בקרמיקה ייחודית עם מוטיבים אתיופים אותנטיים ובין היתר כולל מגוון חוגים חדשים, למבוגרים, ילדים וכן פעילויות משותפות להורים וילדים יחדיו. בית הקרמיקה הוא מרכז מקצועי המיועד לחובבים ולכל מי שרוצה לחוש, לגעת ולייצר בחומר הקרמי.

גם באגף הספורט מציעים היקף רחב ומגוון של חוגים המותאמים לפי קטגוריות, גילאים ורמות שונות. בתי הספר העירוניים לענפי הספורט השונים, כגון כדורסל, כדורגל, כדורעף, כדורשת, טניס ועוד, מהווים מסגרת חברתית, ערכית וחינוכית וימשיכו גם השנה להציע אימונים עם טובי המאמנים. כמו כן, יוצעו חוגים נוספים בתחומי אמנות לחימה – אגרוף תאילנדי וקיקבוקס, לימודי סייף, קפוארה, טאקוונדו, קונג פו ועוד אשר מעבר להגנה עצמית, מסייעים בפיתוח כישורי חיים כישורי חשיבה, ריכוז, קואורדינציה, כושר גופני ועוד. כמו כן, מועדון הקליעה הפועל רחובות מסייע לחניכים בשיפור הריכוז המשמעת ועמידה בתנאי לחץ שונים מחיי היומיום.

בנוסף לתכניות הללו, כל מפעלי החברה העירונית יציעו לצעירי העיר ולבני הנוער אפשרויות להתפתח במגוון תחומי עניין נוספים. הקונסרבטוריון העירוני למוזיקה ימשיך לקיים תכניות מיוחדות ובניהן, 'צעירים על הבמה', אשר במסגרתו יעלו הכישרונות הצעירים של העיר קונצרטים ומחזות זמר. אפשרויות נוספות אשר יספקו את האופן להבליט את כישוריהם ולהתפתח הם בית האמנים, שבו תפעל תכנית המצטיינים לילדים יוצרים, תכנית רב תחומית ותלת שנתית לילדים מוכשרים בתחומי האמנות, בימת הנוער העירונית שמקדמת ומפתחת בני נוער מוכשרים בתחומי הבמה והתאטרון, והמרכז לתקשורת קהילתית המאגד בתוכו את למודי מקצועות הקולנוע והטלוויזיה ועוד חוגים שונים.

ראש העיר, רחמים מלול: "החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש, הפכה את העיר רחובות ואף מיתגה אותה כמובילה בחיי החברה, הפנאי והתרבות בקרב התושבים. רחובות היום הינה מעצמה תרבותית לכל דבר ועניין. מלבד האירועים והמופעים, אשר מתקיימים במהלך כל השנה, מובילה רחובות גם בקיום פעילות העשרה, פנאי, חוגים, אמנות, מוזיקה ועוד תחומי עניין רבים. אני מזמין אתכם, גם השנה, לקחת חלק בהצלחה שלנו כעיר מובילת תרבות ולהצטרף למגוון הפעילויות בעירנו. מכאן אני מבקש להודות לחברה העירונית ולעומדת בראשה, הגב', יוספה חליבה על קידום התרבות בעיר, ולכל מנהלי מרכזי התרבות השונים אשר עושים כמיטב יכולתם בבניית תכניות וסדרות לכלל האוכלוסיה."

מנכ"לית החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, יוספה חליבה: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח שנת פעילות נוספת, עשירה ומגוונת בתוכן. הנהלת החברה, מנהלי וצוותי התרבות והספורט, הקדישו מחשבה רבה בפיתוח תכנית עשירה ומגוונת, בכדי לאפשר לכל אחד ואחת מתושבי העיר להתאים את הפעילות המתאימה לו ביותר, על פי תחומי עניין המתאימים להם. תודתי האישית לכל שותפי לעשייה במהלך כל השנה ולכם תושבים יקרים על האמון ושיתוף הפעולה."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh