בדרך להקמת סיירת הורים שכונתית בשכונות אושיות ומילצ'ן

בדרך להקמת סיירת הורים שכונתית בשכונות אושיות ומילצ'ן

ביום רביעי האחרון (9.8) התקיים במתנ"ס חוויות 'אושיות' ערב גיוס תושבים מתנדבים מהשכונות אושיות ומילצ'ן לטובת הקמת סיירת הורים שכונתית שתהווה חלק מהסיירת ההורים העירונית בעיר. ערב הגיוס התקיים בחסות הנהלת מתנ"ס חוויות 'אושיות', מוקד הקליטה ברחובות, פרויקט 'פאקט', האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, ונכחו בו גם פעילים קהילתיים, תושבים ועובדי הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול.

סגן ראש העיר, יו"ר הוועדה לנגע הסמים והאלכוהול ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "סיירת ההורים העירונית פועלת במשך כל ימות השנה להגברת תחושת הביטחון עבור תושבי העיר ובעיקר עבור ההורים. אני מברך על היוזמה להגדלת ארסנל המתנדבים הפועלים למען כלל הקהילה. זוהי הזדמנות להוקיר את המתנדבים הקיימים הפועלים בסופי השבוע ולקרוא לעוד תושבים לקחת חלק ולהתנדב למען מטרה חשובה מעין כמותה".

במהלך הערב סקר מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות, דוד מנצור,  את פועלה ואופייה של סיירת ההורים והדגיש את הכוונה להתחיל לפעול במודל סיירות שכונתיות בהם התושבים שומרים על סביבת ביתם. לאחר מכן הציג העו"ס הקהילתי של השכונה, מאור אלמוג, את נתוני הקריאות הרלוונטיות לשכונת אושיות על פי נתוני המוקד העירוני 106. בהמשך דיבר נציג סיירת ההורים של שכונת קריית משה, ענבל שלף, והסביר כיצד עובדת הסיירת בשכונה, חווייתו האישית מההתנדבות בסיירת ועוד. בסופו של הערב התקיימה שיחה עם רכזת סיירת ההורים העירונית ברחובות, לימור סואן, וענתה על שאלות התושבים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh