חגיגת סוף הקיץ לנוער

חגיגת סוף הקיץ לנוער

למעלה מ- 10,000 ילדים ובני נוער השתתפו עד כה בפעילויות ובאירועים שנערכו במסגרת הפעילויות של מחלקת הילדים והנוער. אירועי הנוער ייחתמו במסיבת קיץ לנוער עם אמנים ולהקות, ביניהם הופעתן של עדן בן זקן, נועה קירל ובן זיני

עיריית רחובות באמצעות מחלקת הילדים והנוער, בשיתוף החברה העירונית רחובות ומועצת התלמידים והנוער העירונית ניהלה והפיקה את תכנית קיץ בטוח לנוער. עד עתה, במהלך ימי החופשה, גדשו את מתחם ה"עירונוער" למעלה מ- 7000 ילדים ובני נוער. המתחם היה פתוח מידי יום, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 22:00 בלילה, בליווי צוות מקצועי ומיומן בחינוך והדרכת בני נוער. בנוסף, בעיר הילדים והנוער במרכז ויסגל רחובות זכו כ- 3000 ילדים ובני נוער להשתתף בפעילויות חינמיות.

כאמור, אירועי הנוער ברחובות לקיץ זה יחתמו בחגיגה גדולה בתאריך ה-28.8, החל מהשעה 19:00 בערב, בגן המייסדים ברחובות, ללא תשלום, ובמסגרתו תתקיים מסיבת קיץ לנוער עם להקות ואומנים מקומיים, כאשר בשיאו של הערב – הופעה של הזמרות המובילות כיום בארץ עדן בן זקן ונועה קירל.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "בקושי הספקנו להתאושש מאירועי חודש יולי, והנה, חודש אוגוסט מגיע וגם הוא עשיר בתכנים, פעילויות, הופעות, סדנאות ועוד שיתקיימו במתחם ה'עירונוער' ובמתחם 'בריכות וייסגל'. ההיענות הגדולה של בני הנוער, אשר מגיעים אל האירועים בהמוניהם, מחממת את ליבי ומראה לי את הבעת האמון שלהם בתכנים והפעילויות אשר יצרנו עבורם. זה לא היה קל, אבל אני מאמין שמדובר בפריצת דרך של ממש, הצלחנו לקלוע לטעמם של כל בני הנוער בעיר. מאחל לכם קיץ חם, מגניב ובעיקר בטוח!".

אירועי הילדים והנוער ברחובות התקיימו במשך חודשיים שלמים וכללו תכניות ואירועים שונים ומגוונים של אירועי הקיץ ברחובות שהחלו בתחילת חודש יולי ונמשכו במהלך חודש אוגוסט. כל הפעילויות והתכנים הותאמו לכל הקהלים והמגזרים, החל מפעילויות העצמה ומנהיגות, דרך פעילויות בבריכה, פעילויות במרחבי הנוער המשודרגים, כיתות אמן, תחרויות משחקי וידאו, הופעות פתוחות, פעילות במגרשי הספורט, וניידת "עיר ללא אלימות" אשר הגיעה למרכזי ההתקהלות השונים, ועוד. במתחם ה"עירונוער" נערכו ערבי שיא ייחודים, ואירוע הדגל – עיר הילדים והנוער – אשר במסגרתו זכו אלפי ילדים ונוער, במשך חמישה ימים (6-10.8) לפעילות עשירה וחינמית במרכז וייסגל בעיר, שכללה הצגות, מופעי מדע, ערב קריוקי, תאטרון בובות, מעגל מתופפים, משחקי ספורט, מסיבות, משחקי בריכה ועוד.

מתחם ה'עירונוער' ימשיך את הפעילות הייחודית והענפה שהוא מקיים עבור ילדים ובני נוער תושבי רחובות, במהלך חודש אוגוסט. כך, בין היתר, יתקיים טורניר פינג פונג נושא פרסים, ערב העצמה נשית עם עדי ברקן ומיטל מיכאלי, מופע של דורון ביטון וקטריקס, ערב תיאטרון ואימפרוביזציה, כיתת אמן עם סקאזי ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh