3 איים שכדאי להגיע אליהם בפיליפינים

3 איים שכדאי להגיע אליהם בפיליפינים

יש בפיליפינים איים רבים ואין סיכוי שתספיקו לראות את כולם בביקור אחד או שניים, לכן עדיף להתמקד במקומות השווים במיוחד. הנה כל מה שכדאי לדעת לפני הזמנת טיול מאורגן לאזור

רפובליקת הפיליפינים היא קבוצת איים שמורכבת ממעל 7,000 איים. למרות שלא כל האיים מיושבים ורק חלק קטן מהם בכלל מתאימים לתיירות, עדיין אין שום אפשרות להספיק לראות את כל מה שיש למדינה להציע. אפילו במהלך טיול מאורגן לפיליפינים תצטרכו להתמקד באיים ספציפיים בלבד ולכן כדאי להכיר אותם מראש.

הנה למשל 3 איים שכדאי להגיע אליהם בפיליפינים והמאפיינים המיוחדים שלהם בהשוואה לכל השאר:

  1. לוזון

מדינת הפיליפינים מחולקת לשלוש קבוצות איים שבכל אחד מהם 17 אזורים. לוזון הוא האי הגדול והמאוכלס ביותר בפיליפינים, כמו גם ה-15 בשטחו וה-5 בגודל האוכלוסייה שלו בעולם. סביר להניח שתנחתו באי לוזון בכל טיול מאורגן לפיליפינים וזה בכל מקרה מקום ששווה להתחיל ממנו את הטיול.

מלבד השטח הגיאוגרפי שעליו משתרעת האי לוזון, הוא כולל את עיר הבירה של פיליפינים – מנילה. מנילה היא עיר תיירות קלאסית שבה ניתן למצוא אתרים היסטוריים לטיולי יום, בילויים לשעות הערב ומועדונים שפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה. היא מוגדרת כ"עיר ללא הפסקה" של הפיליפינים וזו סיבה מעולה להקדיש לה חלק מהחופשה.

  1. פלוואן

האי פלוואן קטן ואינטימי יותר בהשוואה למנילה, אך הוא עדיין נוח ונגיש לעומת איים אחרים ברחבי הפיליפינים. הוא שייך לקבוצת האי לוזון ונמצא תחת אזור מימרופה ויש בו גם את הנהר התת קרקעי המפורסם אל נידו. המרחק בין מנילה לפלוואן לא גדול ואפשר לעבור אותו במהלך טיול סטנדרטי.

צפונית לאי פלוואן אפשר להגיע לאי קורון והאטרקציות העיקריות שלו הן הפארק הימי הלאומי "שונית טובאטהה", מערות טאבון ומושבת העונשין איווהאיג שבה צולם הסרט "מחוץ לתחום". מי שמגיע במסגרת טיול מאורגן לפיליפינים מקבל הזדמנות לבקר בכפר של בני הבאטק ויש מסלולים להליכה רגלית לתוך מעבה היערות.

  1. גימראס

איי הויסיאיאס נמצאים במרכז הפיליפינים ולכן מהם מאוד נוח להמשיך צפונה או דרומה. הם כוללים גם את האי בורקאי, האיים סבו ובוהול ואת האיים סיקיהור ונגרוס. בתוך איי הויסיאיאס כדאי להקדיש זמן לאי גימראס ולהתייעץ עם מדריכי טיולים מקומיים בשביל לדעת מה הדרך הכי טובה לבלות בו.

האי גימראס ידוע כמקום שבו גדלים עצי המנגו הכי מתוק בעולם אבל יש עוד כמה סיבות להגיע אליו. ראשית, הוא מתאפיין בהמון חולות לבנים והשהות בו זולה בהשוואה לאיים אחרים ברחבי הפיליפינים. שנית, האי גימיראס הוא גן עדן לצוללנים ויש בו שילוב נדיר בין נופים טבעיים, מפלי מים, מעיינות ואיונים מרוחקים שמתאימים גם למי שמעדיף להישאר מעל פני הים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh