"המשתלה של בועז": משתלה חדשה ומיוחדת

"המשתלה של בועז": משתלה חדשה ומיוחדת

 

מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט פותח בימים אלו משתלה חדשה "המשתלה של בועז".

לרגל הפתיחה, יתקיים במשתלה מבצע היכרות מיוחד, במסגרתו לקוחות אשר ירכשו ממוצרי המשתלה, יזכו להנחה של 20 אחוז. מבצע ההיכרות יתקיים בין התאריכים 29.8.17 ועד 8.9.17.

"המשתלה של בועז" הינה בעלת וותק של 30 שנה ובעלת מוניטין וניסיון רב בגידול צמחים לגינה, החל מהכנת המצע לזרע ועד שיווק השתילים ללקוחות, הקמת פרויקטים של גינון, הקמה ושיקום גינות, עיצוב נוף מקצועי וליווי בתכנון ובביצוע.

ייחודיות המשתלה היא באיכות ופיתוח תמידי של גידולים חדשים, במקום מייצרים ומגדלים מבחר רחב של זנים ומינים כגון: צמחים עונתיים ורב שנתיים, תבלינים, שיחים ועוד.

המשתלה מתוספת למתחם האאוטדור שיש בבילו סנטר- והיא תוספת משמעותית למתחם הסלעים ולמתחם גינת אגוז וכל אשר צריך על מנת לעצב את הגינה והריהוט הגינה נמצא במקום אחד

מנחם מעודי – מנכ"ל מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט מסר: "אנו עושים רבות בכדי להביא שפע של חנויות במגוון תחומים, וזאת על מנת להגדיל את התמהיל השיווקי במתחם ולאפשר ללקוח חוויות קנייה גבוהה, המרוכזת במקום אחד."

עוד הוסיף מעודי: "המשתלה החדשה שתפתח, תוסיף לעופר בילו סנטר רבות ותיתן לקהל הלקוחות שלנו ליהנות ממשתלה איכותית קרובה לאזור מגורם."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh