חנן יובל חגג את ערב החג ברדיו החינוכי

חנן יובל חגג את ערב החג ברדיו החינוכי

חנן יובל חגג את ערב החג ברדיו "קול השפלה" 103.6 FM אשר משדר מקריית החינוך "דה שליט"

במסגרת שידורי ראש השנה של תלמידי מגמת הרדיו בקריית החינוך "דה שליט" ב רדיו "קול השפלה" 103.6FM, התארח חנן יובל לשעתיים חגיגיות במיוחד. בתכנית, ששודרה בערב החג, סיפר יובל לתלמידים את הסיפורים מאחורי השירים, אנקדוטות מהקריירה האישית ועל העבודה המשותפת לו ולאומנים כמו שלום חנוך, אהוד מנור ז"ל, "השלושרים" ועוד.

יובל הפתיע את הצוות, הגיע עם גיטרה ושר באולפן שיר חדש שלא הושמע מעולם מתוך פרויקט שלו שכולל 12 שירי ילדים ושמתבשל בימים אלו. את התכנית ואת השיר החדש ניתן לשמוע באתר "קול השפלה", או בפייסבוק ובאפליקציה של הרדיו.

תלמיד כיתה יא' ממגמת הרדיו ב"דה שליט", שהפיק את התוכנית ואירח את חנן באולפן, קורן באומן,  מספר על החוויה: "את חנן ראיינו לפני מספר שבועות בתוכנית אחרת על מאיר אריאל ז"ל, שם סיפר חנן על ההיכרות המיוחדת עם מאיר והקשר החברי למרות שלא עבדו יחד לאורך זמן. השיחה איתו הייתה כל כך מרתקת, אנחנו התאהבנו בו והוא התאהב בנו. קבענו תוכנית לשעה וזה הפך, עם כמות החומרים והזרימה באולפן, לשעתיים מרתקות עם זמר חשוב שיצר אבני יסוד במוסיקה העברית". מנהל קריית החינוך "דה שליט", אבי קיש: " לא היינו מצפים מהנוער להקדיש זמן אוויר ליוצרי הקלאסיקות הישנות ופתאום הרדיו נותן כבוד לא רק לתופעות זמר עכשוויות אלא גם לשורשים של המוסיקה והזמר העברי. הכנת תכניות ברדיו "קול השפלה" פותחת לתלמידים את האופקים ומפגישה אותם עם תרבות וחומרים שלא הייתה להם הזדמנות אחרת להכיר".

בתכנית השתתף גם פריאל פלג, סטודנט לתקשורת ששמע את הרדיו זמן רב וביקש להתנדב בו. פריאל סיפר על התרשמותו מהמתרחש בתחנה: "זה מדהים שתלמידים צעירים יושבים באולפן מקצועי ומשדרים לעולם. הם יוצרים פה תקשורת ברמה גבוהה עם האזנה רחבה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh