תחרות הבניין היפה 2017

תחרות הבניין היפה 2017

חושבים שהבניין שלכם הכי יפה בעיר? תוכיחו

תחרות הבניין היפה ברחובות יוצאת לדרך זו השנה החמישית, במטרה לעודד מצוינות תוך כדי חיזוק מדיניות פיתוח בר-קיימא. בתחרות משתתפים בנייני מגורים, משרדים, מסחר ותעשיה אשר בנייתם הסתיימה במהלך 2016 – 2017

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו שמים דגש על חזות הבניין ואיכותו כדי לשמור על עיר יפה ואטרקטיבית"

עיריית רחובות, באמצעות לשכת ראש העיר ומינהל ההנדסה, מקיימת בעיר זו השנה החמישית את תחרות הבניין היפה. במסגרת התחרות יבחנו מס' קטגוריות לזכייה, החל מהבניין היפה ביותר, דרך פיתוח השטח היפה ביותר, מבואת הכניסה היפה ביותר ושילוב בניה חדשה עם שימור.

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות עברה בשנים האחרונות תהליך של בנייה מאסיבית. למרות הגידול בבניינים הנבנים בעיר, אנו שמים דגש על חזות הבניין ואיכותו כדי לשמור על עיר יפה ואטרקטיבית. אני מקווה שבאמצעות התחרות נחזק את המדיניות לפיתוח בר קיימא, ולסביבה ירוקה, יפה ונעימה לעין".

מהנדסת העיר, אד' דלית הראל: "ציבור הקבלנים, היזמים והאדריכלים מוזמנים להצטרף למועדון היוקרתי של מצוינות הבניה בעיר רחובות לשנת2017 , ולהגיש את מועמדותם לתחרות הבניין היפה וזאת בהמשך למגמת הפיתוח האיכותית בעיר".

מי שזכאי להשתתף בתחרות הם יזמים של בנייני מגורים, משרדים, מסחר ותעשייה אשר בנייתם הסתיימה בשנים 2016- 2017. מי שלא קיבל אישור אכלוס (טופס 4) אינו רשאי להשתתף בתחרות. את המועמדות יש להגיש עד ליום ראשון, א' בכסלו, 19.11.2017.

אז מה נדרש? תמונה של הלובי, חזית המבנה, פיתוח השטח שמסביב למבנה ודירה לדוגמא (בבנייני מגורים). התמונות יוצגו בפורמט A4 על גבי קאפה. בתחתית כל תמונה יש לציין את כתובת המבנה, שם האדריכל והקבלן.

בוועדת הפרס ישפטו ראש העיר, יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, רחמים מלול, מהנדסת העיר, דלית הראל, מנהל אגף תכנון ורישוי, שגיא תמרי, מנהל אגף הפיקוח על הבניה, ניסים מחבוש, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, יוסי כפיר, חבר מועצת העיר ונציג ציבור. הבניינים שיעלו לשלב הגמר יזכו לסיור מצד צוות השיפוט. בסיום התחרות יוענקו תעודות הוקרה למשתתפים ולזוכה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לעופרה מדהלה במינהל ההנדסה בטל':  08-9392260 או במייל: ofram@rehovot.muni.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh