נותנים בארוק: סדרת הקונצרטים העתיקה חוזרת לבית דונדיקוב

נותנים בארוק: סדרת הקונצרטים העתיקה חוזרת לבית דונדיקוב

המחלקה למוזיקה תפתח את עונת הקונצרטים לשנת 2018-2017 ב-28 באוקטובר ותנעל אותה ב-5/5. לבקשת הקהל, גם בעונה זו ינוגן קונצרט עוגב.

המחלקה למוזיקה של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש רחובות תפתח את עונת הקונצרטים "קסם הבארוק" ב-28 באוקטובר בבית דונדיקוב, שנבנה בימיה הראשונים של העיר. מדובר בסדרה של שלושה קונצרטים, שינוגנו בסגנון מוזיקה המופקת מכלי נגינה עתיקים אותנטיים כמו הלאוטה והצ'מבלו.

בקונצרט הפותח בסדרה ינגנו ממיטב היצירות והמלחינים של המאה ה-18 בוריס קוסטנצקי – קונטרה טנור, אנטולי קוגן – חליל צד, יבגני ליסוגורסקי – צ'מבלו ודימטרי מזור – בסון. לבקשת הקהל, גם בעונה זו יתקיים קונצרט עוגב בנגינתו של בוריס זובין, ואליו תחבור בשירה זוהרת מיכל אוקון – סופרן. הקונצרט יתקיים בתאריך 6.1.18.

הקונצרט הסוגר של הסדרה יתקיים ב-5.5.18, והוא יהווה ביקור פסטורלי במרבדיה הירוקים של אנגליה. בתוכנית: שירי לאוטה וקונסורט מאת ג'. דאולינג ות. קמפיון ושירים מאת ה. פרסל. ינגנו בקונצרט: טל גזית – סופרן/נבל, עדי זילברברג – חליליות, דורט פלורטין – חליליות ואופירה זכאי – לאוטה.

שניים מהמופעים בסדרה, שכולה תנוגן בימי מוצאי שבת, יועלו בשעה 20:30 ואילו הקונצרט הנועל צפוי להתקיים בשעה 21:00. כולם יתקיימו בבית דונדיקוב, יעקב 32, רחובות.

כרטיסים באתר החברה העירונית  www.ironit-rehovot.co.il

לפרטים נוספים, המחלקה למוזיקה: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh