"כי האדם עץ השדה"

"כי האדם עץ השדה"

תערוכת ציורים חדשה בבית יד לבנים של האמנית שרה ארמן: 'כי האדם עץ השדה'

בית יד לבנים יארח החל מחודש אוקטובר הקרוב תערוכת ציורים חדשה של האמנית המובילה, שרה ארמן. אוצרת התערוכה: רוני אנקורי.

ביום חמישי (26.10), בשעה 20:00, תיפתח תערוכת ציורים חדשה של הגלריסטית, היוצרת והציירת, שרה ארמן בשם 'כי האדם עץ השדה' בבית יד לבנים ברחובות. ארמן היא יוצרת ואוצרת מוערכת בעולם האמנות בישראל, היא מביאה את עצמה בכל אחד מיצירותיה שנוצרות מתוך תנופה ולהט היצירה.

בתערוכה זו, ארמן עושה שימוש בצבעי אקריליק על בד הקנבס, כשציוריה עוסקים ברובם בצמחיה ובפריחה. הפרחים והמרבדים הירוקים ביצירותיה אינם אך ורק הציור הגלוי לעין, אלא עולם שלם גדוש ברבדים, כאישיותה. ארמן מביאה אל הבד חיים שלמים, ארוזים במעטה של אסתטיקה וחן. כל אלה חוברים יחדיו לכדי יצירה מקורית ומרגשת המאפשרת הצצה נדירה לציירת בעלת מטען רגשי רב היקף והיסטוריה מטלטלת, של ילדה במסתור בפולין הכבושה.

ארמן החלה את דרכה בבן שמן, מוסד בו למדה שלוש שנים ולאחר מכן המשיכה את לימודי האמנות בבית הספר 'אבני' ובמדרשה. היא למדה אצל מיטב המורים בניהם גם רפי לביא ורות דרקטור. כיוצרת ואוצרת, ארמן הלכה תמיד כנגד הזרם, אתגרה ושברה מוסכמות והקדימה את זמנה. היא לא פחדה להציג אמנות בחללים אלטרנטיביים וחדשניים, גם כשאחרים הרימו גבה. כך לדוגמא, סלון ביתה התל אביבי של ארמן משמש כגלריה לציוריה שלה ובית למיטב אמני ישראל, אותם היא בוחרת בקפידה לכדי תערוכה משותפת רבת פנים וצבעים ולעיתים היא נותנת במה לציירים בעלי צרכים מיוחדים הניחנים בכישרון רב.

התערוכה תיפתח ביום חמישי (26.10), בשעה 20:00, בבית יד לבנים ברחובות ותינעל בתאריך 23.11. התערוכה פתוחה לקהל הרחב במשך כל ימות השבוע: יום א' (15:00-11:00), יום ג' (15:00-11:00 ואחר הצהריים בין השעות 18:30-16:30) ובימים ב', ד' ו-ה' (בין השעות 15:00-8:30). בתאריכים 3.11 וה-16.11 הכניסה לתערוכה תתאפשר בין השעות 15:00-13:00 בלבד.

אוצרת התערוכה: רוני אנקורי

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh