החלקת OXO – על מה המהומה?

החלקת OXO – על מה המהומה?

אין ספק כי לאחרונה המוצר "אוקסו אורגניק" הפך לשם דבר בפי מעצבי השיער ולקוחותיהם. הסיבה לכך נעוצה בעובדה פשוטה – מדובר במוצר איכותי ומוצלח אשר צובר תאוצה ולא לחינם הפך להחלקה פופולרית. החלקת OXO אורגניק מתבססת על נוסחה ייחודית שבה קיימים מרכיבים שונים ומגוונים – אך הדבר העיקרי הבדיל בין טכניקה זו לטכניקות אחרות הוא הרכיב הפעיל העיקרי שהוא חומצת האמינו, חומר בעל מבנה אורגני טבעי שאינו אגרסיבי, ודבר זה מושך לקוחות רבים אשר מבינים כי כיום כבר לא חייבים לטפל בשיער באמצעות החלקות המכילים גופרית או חומרים מסוכנים אחרים. מעבר לזה, ההחלקה של אוקסו אורגניק הוכיחה את עצמה בפני סוגי שיער רבים ונמצאה כיעילה ומתאימה לכל סוגי השיער – גם לשיער גלי, גם לשיער מתולתל יותר ואף לשיער מקורזל. בנוסף, לקוחות אשר סובלות משיער יבש או פגום מצאו בהחלקת אוקסו אורגניק פתרון מעולה מכיוון שבהחלקה זו מתבצעות שתי פעולות בבת אחת- החלקה ושיקום.

אוקסו אורגניק החלקה ושיקום בטיפול אחד

בשוק עיצוב השיער קיימות החלקות רבות, מרביתן אכן מביאות את השיער למצב של החלקה אך מעטות מתחייבות גם לשקם אותו. ההחלקה האורגנית איננה מתמקדת רק בשאלה "איך לעשות שיער חלק?" אלא גם עונה על השאלה  – כיצד לשקם את שיערך. כלומר, החלקה של השיער בשיטת אוקסו אורגניק הינה החלקה משקמת. התהליך הידוע לכולנו כ"שיקום" הינו למעשה תהליך בו חלבונים מסייעים לשיערה להבנות מחדש, ההחלקה של אוקסו אורגניק מכילה שלושה סוגי חלבון: אורז, חיטה וקראטין. בנוסף ההחלקה תעניק הזנה לכל סוגי השיער היבשלים בעזרת: חמאת אגוזי שיאה, שמן קקאו, שמן דקל ועוד. כל אלו מאפשרים לשיער להיות בריא, מלא ברק, בעל תנועתיות טבעית ובנוסף לכל – חלק ויפהפה.

איך להפוך שיער מתולתל לשיער חלק?

ובכן, התשובה אכן נעוצה בביצוע החלקת שיער OXO. החלקה זו מתאימה לכל סוגי השיער ונעשית באופן בטיחותי ונעים. החלקות רבות נעשות באופן בו השיער מקבל כמות גבוהה של כימיקלים ולאחר מכן נעשית פעולת חימום. במקרה של החלקת אוקסו – הדבר הפוך. ההחלקה מתבצעת באופן מסודר ומדויק כאשר תחילה החומר הפעיל נמרח על כל השיער, לאחר זמן מה הוא נשטף לחלוטין ורק לאחר מכן תתחיל עבודת החימום באמצעות מחליק שיער. יש להדגיש ולומר כי משך ההחלקה עלול להמשך מספר שעות ותלוי במיומנות הספר אך מדובר בתהליך ידידותי, אין ריחות בעיתיים או תחושת צריבה בעיניים עקב פליטת אדים. החלקת שיער OXO מחזקת את מבנה השערה ולא חונקת אותה באמצעות כימיקלים מסוכנים. בשל כך, ההחלקה האורגנית מתמחה ומבטיחה לענות על השאלה החשובה – איך לעשות שיער חלק ולהותיר אותו בריא בו זמנית.

OXO ORGANICהחלקת השיער שמתאימה לכולן

החלקה של השיער באמצעות חומר פעיל נעשית אך ורק במספרות המורשות. על מנת להיות משוכנעת כי בחרת במוצר המקורי ניתן לוודא כי על הוויטרינה קיימת המדבקה של סלון מורשה של אוקסו אורגניק. בנוסף לכך, ההחלקה האורגנית רשומה ומוכרת ב – FDA ונחשבת לבטיחותית גם לנשים בהיריון ונשים מניקות. בסיום תהליך ההחלקה ניתן לחזור אל פעילות יום יומית ואין הגבלות ספציפיות לגבי תחזוקת ההחלקה או איסוף שיער. כבר בסיום הטיפול ניתן לטבול במים, לחפוף את השיער, לאסוף אותו ואין סיבה לחשוש מהרס התוצאה.

אכן קיימות החלקות רבות וחלקן אף מביאות לתוצאות משובחות אך המהומה סביב החלקת השיער OXO ORGANIC  ברורה לחלוטין מכיוון שמדובר במוצר מהפכני ומיוחד – המבטיח ללקוחה שני דברים חשובים : שיער חלק ושיקום משמעותי. אם שקלת להחליק את שיערך, נסי זאת באמצעות אוקסו אורגניק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh