ממחזרים גם בחורף

ממחזרים גם בחורף

במסגרת מהפכת המחזור העירונית ביישום חוק האריזות, בשיתוף תאגיד המחזור תמיר, ייערך מבצע הסברתי לחשיבות המחזור והשלכת האריזות לפחים הכתומים, שקיות רב פעמיות יחולקו לתושבי העיר ופעילות מיוחדת בנושא תיערך עם האזרחים הוותיקים

ראש העיר, רחמים מלול: "אני קורא לתושבים להמשיך לשתף פעולה עם מאמצי המחזור ברחובות, ולהירתם לשמירה על איכות הסביבה"

עיריית רחובות בשיתוף תאגיד המחזור תמיר מתחילות בקמפיין חורף במטרה לעודד את התושבים למחזר את פסולת האריזות הביתית בפחים הכתומים הפזורים ברחבי העיר.

במסגרת הפעילות ייערך מבצע אשר יכלול פעילות מדלת לדלת בקרב 5,000 משקי בית. הפעילות תתבצע במספר שכונות בעיר ותכלול הסבר קצר על תהליך הפרדת הפסולת ובסיום תקבל כל משפחה שקית רב פעמית ועלון. בנוסף 10,000 משקי בית נוספים יקבלו שקית רב פעמית ועלון על גבי דלת הכניסה במהלך ימי הפעילות.

כמו כן, ייהנו ותיקי העיר מפעילות "מחזור בזמר" – פעילות מהנה של שירה בציבור בליווי מסרי הפרדת פסולת ומחזור אריזות.

ראש העיר, רחמים מלול: "הצבת הפחים היא חלק מיישום חוק האריזות ברחובות בשיתוף תאגיד המחזור 'תמיר', ויש לו משמעות גדולה בהגנה על הסביבה ומשאבי הטבע. בעזרתכם הצלחנו להגדיל את כמות הפסולת הממוחזרת וביחד נמשיך לשפר את איכות הסביבה בעיר. אני קורא לתושבים להמשיך לשתף פעולה ולהירתם לשמירה על איכות הסביבה ".

מנכ"ל תאגיד תמיר, קובי דר: "בכל שנה אנו גדלים בפריסת הפחים ויותר משפחות מצטרפות לסייע במאמץ למניעת הטמנה של פסולת אריזות והעברתה למחזור. כיום לכשלושה מיליון תושבים יש פח כתום ליד הבית ואנו צופים כי נגדיל משמעותית את הפעילות בשנים הקרובות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh