"לא" לאלימות כלפי נשים

"לא" לאלימות כלפי נשים

לקראת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, רחובות אומרת "לא" לאלימות כלפי נשים.

הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות יקיים בשבוע הבא שורה של אירועים לציון יום המאבק נגד אלימות כלפי נשים

הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות פועל בכל ימות השנה להעצמת נשים בתחומים רבים ומגוונים על מנת לקדם מטרות רלוונטיות ולייצר מנהיגות נשים משפיעה. בימים אלה מתקיימים קורסי "מנהיגות את המחר" לנשים, בשיתוף עמותת כ"ן, קורס מנהיגות ותקצוב מגדרי בשותפות עם "מרכז אדווה" וקורס מנהיגות ייחודי לתושבות קריית משה.

בקרוב יצוין יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים שחל ב- 25.11, וברחובות תיערך שורה של אירועים להעלאת המודעות לנושא.

בתאריך 22.11 בשעה 18:30 בבית יד לבנים יתקיים מיצג על מעגל האלימות – מיצג של פסלים חיים על ידי שחקנים מבית ג'אן. לאחר המיצג תתקיים הרצאה של  ד"ר אורית אטיאס בנושא "אלימות כלכלית כלפי נשים המשגה ודרכי פעולה לשינוי המציאות".

ב-24.11 בחודש בשעה 09:30 יתקיים במתנ"ס חוויות שוויץ רחובות החדשה (רח' קרוננברג 1), אירוע "נשים בשישי". במסגרתו, יוקרן סרט ותתקיים שיחה על הישגי המאבק הפמינסטי מהיבטים שונים של אלימות נגד נשים ודרכי פעולה לשינוי המציאות.

בנוסף, ב-29 לנובמבר בשעה 19:00 תועלה במתנ"ס חוויות שוויץ ההצגה "שייכת" על פי יומניה של יהודית הרמן, שחיה 13 שנה בכת של גואל רצון. בהצגה ידובר על חייה החדשים של הרמן, לאחר שהמשטרה חשפה את הכת ואילצה אותה להתחיל מחדש עם חמשת ילדיה ומציאות לא מוכרת.

האירועים מתקיימים בחסות ראש העיר, רחמים מלול, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה וחברת המועצה, ד"ר מרה קנבל, בשיתוף מיזם 'עיר ללא אלימות', ארגוני הנשים בעיר וקהילת הצדק החברתי.

לפרטים ניתן לפנות לפורום לקידום מעמד האישה בטלפון 08-6490847 או בדף הפייסבוק של "הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh