נפתחה ההרשמה – בואו לבדוק את זכאותכם

נפתחה ההרשמה – בואו לבדוק את זכאותכם

עיריית רחובות תחלק מלגות לסטודנטים בשווי כולל של כחצי מיליון שקלים.

250 סטודנטים תושבי העיר יקבלו מלגה בסך 2,000 שקלים באמצעות מרכז הצעירים 'עתידים'. הם יעניקו 25 שעות פעילות (כל אחד) למען הקהילה במסגרת הפרויקט.

ראש העיר, רחמים מלול: "תכנית המלגות שלנו מאפשרת לנו לתמוך בצעירים תושבי רחובות, ומעניקה בחזרה לקהילה אלפי שעות תרומה לארגונים ציבוריים ועמותות ברחבי העיר".

הצלחת תכנית המלגות של עיריית רחובות ומרכז הצעירים עתידים הובילה להחלטה להמשיך באותה המתכונת גם השנה. 250 סטודנטים תושבי העיר ייהנו ממלגה בסך 2,000 שקלים כל אחד בתמורה לפעילות של 25 שעות באחד הארגונים או העמותות הקהילתיות בעיר ובהן ליווי משפחות, ילדים, אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, חלוקת מזון לנזקקים, קידום פעילויות לחברה ועוד.

ההרשמה לתוכנית המלגות הקהילתיות תיפתח בתאריך 15.11.2017 והיא כוללת מספר קריטריונים. בין היתר, על המגיש להיות בטווח הגילאים 18 עד 35, תושב רחובות לפחות מנובמבר 2016, שלומד לתואר ראשון מינימום 14 שעות שבועיות בסמסטר א' או תואר שני מינימום 8 שעות שבועיות בסמסטר, או הנדסאים או סמינרים להוראה. סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה צריכים ללמוד מינימום שני קורסים בסמסטר א'.

מי שרואה עצמו עומד בקריטריונים יוכל להירשם בטופס מקוון באתר האינטרנט של מרכז צעירים 'עתידים' ולבקש להשתבץ לפעילות המוצאת חן בעיניו. אין צורך להמציא טפסים ולהגישם ידנית. כמו כן ניתן להירשם במערך המלגות העירוני-אינטרנטי, וניתן לעשות זאת דרך המחשב או באמצעות הטלפון הנייד. ההרשמה כוללת מילוי פרטים של הסטודנט וכן את העדפותיו למקום ההתנדבות. ההרשמה פתוחה עד לתאריך 23 בנובמבר.

המלגות תחולקנה בחודש יוני 2018, בטקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל, הארגונים והסטודנטים.

ראש העיר, רחמים מלול: "תכנית המלגות שלנו מאפשרת לנו לתמוך בצעירים תושבי רחובות, ומעניקה בחזרה לקהילה אלפי שעות תרומה לארגונים ציבוריים ועמותות ברחבי העיר. בסיום הפעילות בשנה שעברה שמחנו לשמוע סטודנטים שהצהירו כי ימשיכו להתנדב למרות שסיימו את מכסת השעות שלהם. תכנית המלגות הקהילתיות מעלה את המודעות להתנדבות בקהילה המקומית".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל: "תכנית המלגות הקהילתיות, הפועלת זו השנה השניה, מוכיחה את עצמה. הביקוש מצד הארגונים גובר וכן מצד הסטודנטים. אנו שמחים להיות הגורם שמחולל שינוי, מסייע לסטודנטים תושבי העיר בתשלום שכר הלימוד, ומעודד אותם למעורבות בקהילה".

אורלי הלל, מנהלת מרכז צעירים עתידים: "מרכז עתידים אחראי על כל מערך המלגות העירוני. כל שנה אנחנו מוצאים דרכים להקל על תהליך ההרשמה על מנת להביא לכמה שיותר נרשמים. הטופס המקוון שהטמענו זכה למשובים מצוינים מהסטודנטים ומהארגונים".

פרטים נוספים והרשמה לתוכנית המלגות באמצעות רישום בטופס מקוון באתר מרכז צעירים עתידים  www.atidimcenter.co.il , בין התאריכים  15.11.2017 ועד ל- 23.11.2017.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh