נציגה לעיריית רחובות במשלחת ייחודית לאיטליה

נציגה לעיריית רחובות במשלחת ייחודית לאיטליה

במשלחת ייצוגית מעורבת של יועצות לקידום מעמד האישה, מהמגזר הערבי, דרוזי ויהודי, העיר רחובות נבחרה לייצג את מדינת ישראל באיטליה יחד עם עוד 10 רשויות בארץ בלבד.

איגוד היועצות למעמד האישה בישראל הוזמן להשתתף במשלחת ייצוגית לאיטליה בנושא "ערים לומדות ומקדמות שוויון מגדרי".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ברחובות, אביבה חלבי, נבחרה זה מכבר  כסגנית יו"ר איגוד היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות המקומיות, והוזמנה  לקחת חלק במשלחת . אביבה חלבי: "אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להשתתף במשלחת ולייצג את העיר רחובות ואת מדינת ישראל. עיריית רחובות מהווה דוגמא לעשייה רבה בקידום נשים מכל המגזרים בכל תחומי החיים וזאת הודות לראש העיר, רחמים מלול, אשר מהווה רוח גבית משמעותית לקידום מעמדן של נשים ולד"ר מרה קנבל, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה, שתומכת ויוזמת בפעילות הפורום "

המשלחת הייצוגית הוזמנה על ידי עיריית אודינה באיטליה ונפגשה עם גורמים רלוונטיים במועצה המחוזית לשוויון מגדרי והאוניברסיטה באודינה, איטליה

הביקור יועד להציג את פעילותן והישגיהן של היועצות למעמד האישה ברשויות המקומיות בפרט ובמדינת ישראל בכלל, והנציגות הישראליות מייצגות את הרשויות המקומיות ואת הפעילות המתקיימת בהן במגוון פורומים באיטליה. המשלחת  התקיימה בין התאריכים 12-16 בנובמבר2017.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh