"הקפה עלינו"

"הקפה עלינו"

במקום אלכוהול: סטודנטים יגישו קפה לבני נוער, במסגרת שיתוף פעולה עם סיירת ההורים העירונית.

הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול רחובות, המפעילה את סיירת ההורים העירונית ברחובות מאז הקמתה, שוקדת בימים אלה על הרחבת השורות והוספת מתנדבים חדשים: סטודנטים שיגישו קפה לבני הנוער- במקום אלכוהול.

השבוע יוצא לדרך שיתוף פעולה מיוחד – הסטודנטים והסטודנטיות המלגאים במכללת פרס, דרך התכנית "פרס לאב רחובות" (כבר שנה שנייה) בניהולן של שרי בן מוחה קולטון, ושחר רובין, ודרך הפורום לקידום מעמד האישה בהנהגתה של אביבה חלבי. לקבוצה זו מצטרפים סטודנטים ממכללת קרית אונו המקבלים מלגה בשח"ק– שרות חברתי קהילתי, שמרכזת פולי פירון מטעם משרד הקליטה והעליה.

צרוף מתנדבים ומתנדבות ממגזרים שונים באוכלוסייה משתלב עם דרכי הפעולה של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, הכוללים את חיזוק החוסן הנפשי של היחיד, חיבור בין בני נוער ובין מבוגרים משמעותיים בקהילה וכן מציאת חלופה בריאה לתרבות צריכת האלכוהול הפושה בקרב בני הנוער והצעירים.

המתנדבים יפעלו בתצורה חדשה של הגשת קפה לבני הנוער כחלופה לאלכוהול. המתנדבים והמתנדבות הללו הצטרפו להכשרה של סיירת ההורים בנושא סמים ואלכוהול, שהתקיימה בשבוע האחרון במתנ"ס חוויות אושיות בניהולה של רייצ'ל פלג.

זהר בלום, סגן ראש העיר ויו"ר הוועדה למניעת נגע הסמים ואלכוהול: "חיבור נכון של הכוחות הפועלים בשטח ומציאת האינטרס המשותף יצרו פרויקט יפה שכולו עשייה למען הקהילה "

דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול:" הסטודנטים הגרים ולומדים בעיר הם כוח אדם איכותי המעוניין לבצע את שעות ההתנדבות שלהם תוך עשייה משמעותית המעצימה את שני הצדדים, אני שמח כי עשרות הסטודנטים בחרו ברשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול כגוף המאפשר להם זאת".

לימור סואן, רכזת סיירת ההורים העירונית היוצאת, מברכת על היוזמה, ומוסיפה: "אם יש צורך בכפר שלם על מנת לגדל ילד בריא אחד – אנחנו בסיירת מייצרים את הכפר הזה יחד. הנוער שלנו צריך להכיר מבוגרים רבים ושונים בקהילה, ולקבל מהם דוגמא אישית, כאשר כל אחד מהם מוסיף נדבך של ניסיון חיים אחר, ויחד אנו מייצרים קהילה חזקה ומיודעת, שערבות הדדית היא נר לרגליה. הסטודנטים ברחובות הם חלק חשוב במיוחד מהמכלול הקהילתי בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh