מסיבת צעצועים גדולה בחנוכה

מסיבת צעצועים גדולה בחנוכה

לכבוד חג החנוכה יקיים קניון עופר רחובות מסיבת הצעצועים הגדולה: 17-20.12.17 ימים א'-ד'.

לראשונה, כוכבי התוכן של המופעים והפעילויות יהיו הצעצועים עצמם בשת"פ עם ענקי הצעצועים והמשחקים: חברת יצירה, פליימוביל, פליידו ועוד.

ההשתתפות בכל הפעילויות – ללא תשלום.

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יחגוג את חג החנוכה תשע"ח במסיבת צעצועים גדולה יחד עם חברות הצעצועים ומשחקי הילדים הגדולות והמובילות בארץ, בניהם: משחקי יצירה, אורדע, פליימוביל, פליידו, סמול וורלד, נרף, מר תפו"א ועוד.

במסגרת הפעילות יופעלו מתחמי משחק ענקיים עם הצעצועים הכי אהובים, מופעים חדשים שלא התקיימו מעולם בקניונים כשהדמויות המרכזיות שלהם הם הצעצועים מעולמות הפליימוביל וכיוב' וכן יחולקו מתנות לילדים המשתתפים בפעילויות השונות.

המתחמים יכללו מגוון רחב משחקים וצעצועים לכל הגילאים,  בין היתר משחקי קופסא וחשיבה, משחקים מפעילי דמיון, משחקי יצירה ועוד

במהלך ימי הפעילות יוצעו באתר MY OFER קופונים להטבות בלעדיות לחברי המועדון ומתנות של חברת יצירה יחולקו לילדים.

בנוסף יערכו מופעים כמו:

יום א' 17.12.17  בשעה 17:30  ללי בארץ הצעצועים האבודים – לילי מקבלת במתנה ליום הולדתה צעצוע נפלא, לגמרי בטעות ובלי כוונה, נפגע הדובי חברה הטוב ועוזב בלי הכנה. בעזרת הפיה הטובה והקהל עוברת לילי מסע קסום אל עבר ארץ הצעצועים האבודים!

יום ב' 18.12 בשעה 17:30 : הממלכה של פליימוביל – הנסיך והנסיכה של פליימוביל יוצאים למסע לחיפוש טירתם הקסומה שנעלמה. מופע המציג את ערכי החברות, הנתינה והאהבה!

יום ג' 19.12.17  בשעה 17:30  : מר וגברת פליידו – דמויות הבצק הכי מצחיקות מגיעות למופע מדליק בליווי שירים וריקודים.

יום ד'  20.12 בשעה 17:30 : קומיכיף עם נולילי ומר פוטטו – מר פוטטו מתכונן לחג החנוכה אך לפתע מגלה כי הוא לא רוצה להפוך ללביבה ומוצא את דרך השירים וההומור להפוך את העולם לעולם של משחק.

כמו כן, בכל יום בשעה 17:15 יתקיים טקס הדלקת נרות של חנוכה עם חב"ד.

הכניסה להצגות וההשתתפות בכל הפעילויות הינה בחינם !!!!

לפרטים: קניון עופר רחובות -בילו 2 רחובות  |   08-9451222  |  www.rehovot-mall.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh