"תצאו בחוץ" – תכנית חדשה בהפקת המרכז לתקשורת

"תצאו בחוץ" – תכנית חדשה בהפקת המרכז לתקשורת

החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש רחובות גאה להציג: התכנית המגזינית "תצאו בחוץ" – התכנית עוסקת בנושאי תרבות, אמנות, בילוי ופנאי ברחובות. היא תעסוק בכל פעם בנושא מרכזי ותצולם במוסדות התרבות השונים ברחבי העיר.  

המרכז לתקשורת קהילתית ברחובות, שפועל במסגרת החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, באמצעות המכללה העירונית, משיק תכנית חדשה, חמישית במספר. התכנית "תצאו בחוץ" עוסקת בנושאי תרבות, אמנות, בילוי ופנאי בעיר רחובות, והיא מהווה כמעין אחות צעירה ותוססת לתכניות אחרות המופקות במרכז.

התכנית תתקיים במתכונת מגזינית כאשר בכל תכנית יעסקו בנושא מרכזי אחד, היא תכלול אייטמים בנושאים שונים מתוך כוונה לחשוף אירועי תרבות, אמנים מקומיים ומקומות בילוי, ותימשך כחצי שעה. כל אחת מהתכניות תצולם במוסד תרבותי אחר ברחבי העיר. התכנית הראשונה לדוגמה, צולמה בבית מיכל, ולשם כך נבנה אולפן טלוויזיה מאולתר עם שלוש מצלמות, התכנית הבאה צפויה להתארח בבימת הנוער.

המגזין הראשון הוקדש כולו לנושא "התחלות" והשתתפו בו דמויות שונות שנמצאים בתחילתו של דבר חדש בחייהם. כך לדוגמה התארח הזמר דני רובס, שגדל ברחובות וסיפר על ילדותו בעיר, על העבודה לקראת הדיסק החדש שלו ואף שר בתכנית שניים משיריו החדשים. בנוסף, התארחה ליאורית גואטה סופרת שהוציא לאור לאחרונה ספר שירים (שירפורים) פרי עטה, ומנהל הקתדרה העממית רחובות, אודי קדם, שהגיע גם הוא לאולפן וסיפר על שנת הפעילות החדשה של הקתדרה ועל התוכניות החדשות ששולבו השנה. באותה התכנית שודרו גם שתי כתבות על הפעילות המתקיימת בבית מיכל ועל מוזיאון מורשת יהדות תימן.

את התכנית מגישה זמרת האופרה ונגנית החלילית בת רחובות, ברכה קול, ויחד איתה צוות מקצועי של מתנדבי המרכז לתקשורת. ניתן לצפות בתכנית הראשונה וכמובן גם בבאות אחריה בערוץ 98 בהוט וביס שלוש פעמים בשבוע: בימי חמישי בשעה 22:30, במוצאי שבתות בשעה 22:00 ובימי שני בשעה 11:00.

את הכתבות ניתן לראות גם באתר youtube תחת הכותרת ynkul , באתר החברה העירונית בכתובת www.ironit-rehovot.co.il ובדף הפייסבוק תצאו בחוץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh