שיתוף פעולה בין עירית רחובות לבין התאגדות העסקים הקטנים

שיתוף פעולה בין עירית רחובות לבין התאגדות העסקים הקטנים

לטובת בעלי העסקים ברחובות: שיתוף פעולה בין עירית רחובות לבין התאגדות העסקים הקטנים. ההתאגדות הארצית קבעה את מושבה ברחובות, ובעלי העסקים תושבי רחובות נהנים.

חבר מועצת העיר, אביב איטח יזם פגישה בין דקלה אבוטבול, יו"ר התאגדות העסקים הקטנים בישראל לבין ראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל העיריה, דורון מילברג.

השלושה סיכמו על שיתוף פעולה אשר הנהנים העיקריים מהם הם בעלי עסקים ועצמאיים תושבי רחובות.

בשבוע שעבר נערכה סדנה לשיווק ברשת החברתית עסקית לינקדאין – חינם לתושבי רחובות, אשר בה השתתפו כ- 50 בעלי עסקים מהאזור.

בשבוע הבא ייפתח קורס יזמות עסקית בהנחה של כ- 30% לתושבי רחובות.

חבר המועצה אביב איטח: "כצעיר שבעבר הקים עסק לא היה גורם מקצועי שיכוון אותי בהקמה והתנהלות מול הרשות המקומית,  אני מודה לראש העיר והמנכ"ל על הנכונות והראייה המשותפת בצורך ללוות ולחזק את הקשר והמענה בין בעלי העסקים הקטנים לעירייה".

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "כולן מרווחים משיתוף הפעולה הזה: תושבי העיר שהם הלקוחות, בעלי העסקים הקטנים שהעירייה מבקשת לעודד וההתאגדות אשר מעניקה שירות לבעלי העסקים".

דקלה אבוטבול: "כעצמאית תושבת העיר שמחתי לראות את הנכונות של ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה אביב איטח לחזק את העסקים בעיר".

בימים אלה מציעה ההתאגדות הטבה ייחודית לתושבי רחובות ובעלי עסקים להצטרפות לקורס יזמות עסקית. אבוטבול: "שנת 2016 שברה שיא של כל הזמנים בכמות העסקים הקטנים שנסגרו!
מהיכרותנו עם התחום עולה כי חוסר הכרות מעמיקה עם ניהול תזרים מזומנים, אי ביצוע שיווק מיטבי, וחוסר הכרות עם החקיקה והנהלים של רשויות המס – כל אלה ועוד הם הסיבות המרכזיות לסגירת עסקים".

קורס יזמות עסקית, בשיתוף התאגדות העסקים, כולל 10 מפגשים פרונטליים להכרות מלאה עם הדרך הנכונה להקמת עסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh