מחליפים את הרכב – כך תחסכו לעצמכם זמן יקר

מחליפים את הרכב – כך תחסכו לעצמכם זמן יקר

מדי כמה שנים רובנו מחליפים את הרכב שלנו ברכב חדש יותר, בדגם אחר אותו אנו מעדיפים וכו'. עבור מי שאינו מקבל רכב ממקום עבודתו אלא דואג בעצמו למכירה של הרכב הישן ולרכישה של הרכב החדש, תהליך זה עלול להיות ארוך ולעיתים גם די מייגע. מציאת קונה לרכב הישן אשר יסכים למחיר אותו אנו דורשים, מציאת רכב חדש כרצוננו במחיר סביר, לקיחת הרכב לבדיקת תקינות במכון בדיקה וכל הביורוקרטיה הנלווית לשני התהליכים הללו…

כיצד בכל זאת ניתן לייעל ולפשט את התהליך הזה, ולחסוך לעצמנו זמן יקר (וגם לא מעט כאב ראש..) בעת החלפת הרכב?

עסקת טרייד אין – להוריד מאיתנו את רוב הטרחה

האפשרות המתבקשת ביותר עבור מי שמעוניין להחליף את רכבו ולחסוך בזמן, מאמץ וכאבי ראש, היא עסקת טרייד אין. עבור מי שאינו מכיר את המושג – "טרייד אין" היא עסקה במסגרתה אנו נותנים את הרכב הישן שלנו, לרוב מוסיפים סכום כלשהו ובתמורה מקבלים רכב חדש, או רכב משומש במצב טוב בו אנו מעוניינים. ניתן למצוא כיום מקומות רבים שעושים טרייד אין, ומפאת המבחר והגודל של שוק הרכב הישראלי ניתן למצוא עסקת טרייד אין כמעט עבור כל רכב, כמו גם למצוא מבחר גדול של רכבים לבחור מהם את הרכב הבא שלנו.

מדוע עסקת טרייד אין היא הצעד המתבקש עבור מי שמעוניין לחסוך בזמן ועבודה בעת החלפת הרכב? כאמור, במסגרת עסקה מסוג זה נחסך מאיתנו רובו המכריע של תהליך החיפוש, הן אחר קונה לרכב שלנו והן אחר מוכר המעוניין למכור רכב בו אנו מעוניינים. חברות המציעות מכירת רכבים וטרייד אין מרכזות אצלן מבחר רחב של רכבים ולוקחות בעצמן רכבים רבים מסוגים שונים, כך שבשני הצדדים של התהליך נחסכת מאיתנו מרבית העבודה. במקום להתחיל לפרסם מודעות ושלטים, לענות לטלפונים רבים, לפגוש קונים פוטנציאליים וכו' ואז לחפש בעצמנו רכב חדש, לעשות טלפונים, לפגוש אנשים וכו', אנחנו יכולים לסגור את כל הסיפור בשיחת טלפון ונסיעה למגרש של חברה המציעה עסקאות טרייד אין והיא תעשה עבורנו את רב העבודה ותחסוך לנו זמן יקר וטרחה. בנוסף, רב חברות הרכב יציעו לכם למכירה רכבים שעברו בדיקת תקינות לפני קניה.

לכתוב כמה שיותר פרטים במודעה

אם בכל זאת בחרתם שלא ללכת על האופציה של טרייד אין ואתם מעוניינים למצוא קונה בעצמכם ולמצוא רכב חדש בעצמכם, עשו זאת בצורה יעילה. במודעה שאתם מפרסמים באינטרנט דאגו להזין את כל הפרטים האפשריים וצרפו תמונות טובות. אם אתם יודעים שלא תהיו מוכנים לרדת מתחת למחיר מסוים, ציינו זאת בבירור במודעה וכך תחסכו טלפונים רבים מאנשים המעוניינים להתמקח ולשלם מחיר נמוך יותר ממה שאתם מוכנים לקבל. טיפ נוסף, קחו את הרכב שאתם מתכוונים למכור לבדיקת תקינות על חשבונכם והציגו את הבדיקה לקונים פוטנציאלים – תוכלו לבקש החזר על מחצית מעלות הבדיקה מהקונה שימצא.

בכל הנוגע לחיפוש רכב בעצמכם, במידה וויתרתם על טרייד אין ואינכם קונים רכב חדש ישירות מהחברה, אין מנוס מאשר לשבת כמה שעות טובות מדי שבוע על לוחות המודעות השונים ולחפש את הרכב המתאים והמשתלם עבורכם. אם כבר קונים רכב, כדאי שהוא יתאים לכם ויהיה בדיוק מה שרציתם.

המאמר באדיבות חברת גלי ליסינג המציעה מגוון פתרונות בתחום הרכב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh