עמותת אמני רחובות מציגים את התערוכה 'קלוז-אפ'

עמותת אמני רחובות מציגים את התערוכה 'קלוז-אפ'

18 אמנים חברי עמותת אמני רחובות יציגו תערוכה שנושאה 'קלוז אפ', עם עבודות תקריב באמצעות צילום.

פתיחה חגיגית תיערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול.

תערוכת 'קלוז-אפ' של עמותת אמני רחובות תפתח חגיגית ביום חמישי, 7.12.17, בשעה 19:00 בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, במעמד ראש העיר, רחמים מלול. אוצרות התערוכה: ורד אלון–נול וז'ואל זייפמן

במסגרת זו יציגו בתערוכה 18 אמני רחובות עבודות תקריב עפ"י תפיסת עולמם, באמצעות האובייקט והגדלת פריט אחד, לעיתים מתוך מכלול של חפצים, דמויות ועוד.

ורד נול אלון: "חברי עמותת אמני רחובות מציגים ספקטרום נרחב של יצירות העוסקות בנושא התקריב על גווניו. בכך ניתנת לנו הזדמנות להתוודע מעט ליצירתם ולדרך עשייתם המגוונת הבאה לידי ביטוי באמצעות הכלים האמנותיים, המהווים את שפתם. בתערוכה ניתן לראות עבודה המציגה סימני דרך בחייה אמנית באמצעות תקריב של אריחים, חלקם בולטים, חלקם שקועים, כאנלוגיה לחשיבות האירועים בחייה. עבודה נוספת מקרבת פרחים ברגעי קמילתם, מדגישה את "היופי" שבכיליון ויחד עם זאת קושרת את הצופה אל סוגת ה"ממנטו מורי" מהאמנות הקלסית. הגדלת שתי וערב של סוגי אריגים שונים ביצירה אחרת, מקרבת מדגישה טקסטורות ומחדדת צבעוניות. עבודות יצריות ומעוררות מחשבה הן יצירות המתארות תקריב של דג שחור במים נטולי צבע, ושלולית שורצת דבורים. הפסלים והמייצב בתערוכה מדגישים את הנושא באמצעים התלת ממדיים, מזמינים את הצופה לחדור את החומר המוצק ולחוש את האמת החבויה בתוכו. יצירות אחרות בתערוכה עוסקות בנושא הקלאסי של ה'קלוז אפ' – הפנים. יש אמנים שבאמצעות תקריב הפנים מדגישים ומגדילים פרטים רבים,  ויש שחושפים פרט אחד בלבד. יחד עם זאת היצירות כולן מזמנות את הצופה להביט ולגלות את הדברים הסמויים מהעין, ובמידה מסוימת לפצח את הדמות האמתית השרויה מאחורי החזות הגלויה".

חברי העמותה המציגים בתערוכה: רבקה עוזיאל, סבינה סעד, הני שקולניק, ז'ואל זייפמן, סימונה דר לוריא, רחל הרפז, יעל סונינו-לוי, יעל סרנגה, רינה ברש,, רחל בראף, דובי רונן, רות אולמן, אידה ניצני, ויקי ויינשטיין, ורדית בן משולם קורש, גורי בריק, רות דונר ושלומי סאסי.

התערוכה תפתח לציבור בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, בהתאם לזמני פעילות ההיכל. לפרטים ניתן לפנות בטל': 08-9232200. נעילת התערוכה: 28.2.18.

בתמונה: קלוז אפ – סימונה דר-לוריה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh