חורף חם לנוער ברחובות

חורף חם לנוער ברחובות

מופע סטנדאפ של אורי חזקיה, תחרות כישרונות צעירים, תחרות פיפ"א עירונית, קבוצות מנהיגות ופעילויות נוספות תתקיימנה עבור בני הנוער ברחובות במהלך החורף הקרוב

במהלך הקיץ האחרון זכתה מחלקת הנוער להצלחה גדולה כאשר עשרות אלפי ילדים ובני נוער לקחו חלק באירועי הקיץ לנוער שנערכו ברחבי העיר. המשתתפים נהנו מהופעות של כוכבי ענק כמו עדן בן זקן ונועה קירל, מסיבות נוער, פעילויות ועוד. במחלקת הנוער ברחובות לא נחו על זרי הדפנה ועמלו במהלך התקופה האחרונה על תכנית ענפה לא פחות, מהנה ומגוונת עבור בני הנוער גם לתקופת החורף.

כך, אירועי החורף הקרוב לבני הנוער יכללו בין היתר מופע סטנד אפ קורע של אורי חזקיה, תחרות להקות וכישרונות צעירים שהזוכה בה יזכה להופיע על אחת הבמות המרכזיות וההופעה בכיכובו תשודר במלואה ברדיו קול השפלה 103.6, ערב תחרות פיפ"א עירונית נושא פרסים וגולת הכותרת,  אירוע פתיחת שנה של בית הספר למנהיגות נוער שבמסגרתו לוקחים חלק  365 משתתפים, ב-13 קבוצות מנהיגות שונות הפועלות ברמה עירונית ומובילות את תחום מנהיגות הנוער בעיר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "אירועי הקיץ האחרון שקיימנו עבור בני הנוער זכו להצלחה גדולה, הם הצביעו ברגליים והגיעו אליהם בהמוניהם. אנו עושים לילות כימים בכדי ליצור עבור בני הנוער פעילות פנאי תרבותית, ערכית וענפה שתתאים לכולם ואת התוצרים ניתן יהיה לראות במסגרת האירועים המתוכננים לחורף הקרוב. אני מזמין את בני הנוער לקחת חלק פעיל באחת מקבוצות המנהיגות וכמובן להשתתף וליהנות מאירועי החורף שהכנו עבורם".

מחלקת הנוער עומדת לרשותכם במתחם "העירונוער" מידי יום בין השעות 8:00 ל-20:00 עם מגוון רחב של פעילויות, תכנים, בית הספר למנהיגות נוער, אולפן הקלטות, מרחב פתוח ואירועים.

לפרטים נוספים ובירורים ניתן לפנות בטלפון שמספרו 08-9376700 או בפייסבוק 'עירונוער' או בפייסבוק של מועצת הנוער העירונית – מועצה רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh