אירוע ספורט לציון חודש המודעות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים

אירוע ספורט לציון חודש המודעות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים

החברה העירונית רחובות מצדיעה לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים באירוע חנוכה ספורטיבי, מהנה ומרגש.

ריקודים, תחרויות, פרסים, יצירה משותפת והדלקת נרות חגיגית באירוע מיוחד שיתקיים במהלך חג החנוכה הקרוב באולם הספורט של בית הספר שז"ר

ביום שני (18.12), במסגרת ציון חודש המודעות לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, יתקיים אירוע מרגש ומיוחד באולם הספורט של בית הספר שז"ר בהשתתפות ילדי העיר שלוקחים חלק בפעילויות שמציעה החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש רחובות.

האירוע ייפתח בהפנינג החנוכה החגיגי של ילדי בית הספר לכדורסל מכבי רחובות, שיחל בשעה 15:00. ההפנינג יכלול מתנפחים לילדים, חלוקת סופגניות, משחקי הורים וילדים, פינות יצירה ומגוון תחרויות ומשחקים נושאי פרסים. ההפנינג יימשך עד השעה 17:00 כאשר מיד לאחריו תתקיים 'מסיזומבה' חגיגית (מסיבת זומבה) בהובלתן של טלי גרינברג ואורלי פריד, שתארחנה את ה-ZES של ישראל, מריו גוטיירז, ואת ילדי חוגי הזומבה של החברה העירונית. לפני תחילת המסיבה תתקיים הדלקת נר שביעי של חנוכה, ומיד בסיומה יתקיים משחק ראווה בכדורסל בין שחקני הספיישל אולימפיקס לבין מכבי רחובות.

מנהל אגף הספורט בחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, איציק עובדיה: "החברה העירונית חרטה על דגלה לשלב בעלי מוגבלויות בפעילויות הרבות שאותן היא מקיימת לאורך כל השנה. החלטנו לקיים את אירוע השיא של השנה בתחום זה דווקא עכשיו, בחודש המודעות לאוכלוסיות בעלות צרכים, בכדי לסייע בקידום הנושא על סדר היום הציבורי. שמנו את הדגש על נושא השילוב של בעלי צרכים מיוחדים בקהילה ובמסגרת זו, בין היתר, נקיים משחק כדורסל בלתי נשכח בין שחקני נבחרת הספיישל אולימפיקס לבין מכבי רחובות וזאת לצד אירועים נוספים. הספורט מהווה גשר בין כלל האוכלוסיות ונותן הזדמנות שווה גם לבעלי צרכים מיוחדים להתאמן ולהצליח".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh