נסיעה מוצלחת!

נסיעה מוצלחת!

בשישי האחרון חזר סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל, מארה"ב, שם נפגש עם נציגים מפדרציית ניו יורק לגיוס כספים להקמת 'קריית צעירים' בעיר רחובות.

הפרויקט צמח ביוזמתו של דיל ובתמיכתו המלאה של ראש העיר, רחמים מלול.

מלול: "אני שמח על השותפות האמיצה של הקהילה היהודית בניו יורק. ילדים, בני נוער וצעירים הם העתיד של רחובות ולכן חשוב לנו לפעול למענם, ולהקים מרכז במיוחד עבורם".

דיל: "הייתה פגישה מוצלחת מאוד, לא יכולתי לבקש יותר".

בשבוע שעבר (1.12) חזר סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל, מארצות הברית, שם נפגש עם פדרציית ניו יורק לשם גיוסה כשותפה להקמת "קריית הצעירים" של העיר רחובות ובנוסף ייצג את העיר רחובות באירועי כט בנובמבר שהתקיימו בניו יורק במעמד סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס.

דיל, אשר נפגש עם מנכ"ל פדרציית ניו יורק, אריק גולדשטיין וצוותו, הציג בפניהם את החזון של העיר בתחום הנוער והצעירים. מדובר ב'קריית צעירים' שתוקם על שטח של 11 דונם, בכניסה הצפונית של רחובות, בצומת הרחובות: האצ"ל – דרך הים – המנוף, לטובת תושבי רחובות בגילאי 10 – 35. 'קריית הצעירים' הנה פרוייקט דגל של העיר רחובות אשר צמח ביוזמתו של עו"ד מתן דיל ובתמיכתו המלאה של ראש העיר, רחמים מלול. הקריה תשמש כמרכז לילדים, נוער וצעירים, בה יתרכזו כל השירותים העירוניים והמעטפת החינוכית לטובתם.

במסגרת הפגישה עם אנשי הפדרציה, הציג דיל את החלום והצורך להקמת קריית צעירים בעיר והפרקטיקה בצידה. עוד ציין מדוע קריה שכזו כה הכרחית לטובת הדור הצעיר והדגיש את  ציפיות העיר רחובות מהפדרציה. מתן דיל: "הפגישה שארכה כשעה וחצי הסתיימה בהצלחה אדירה. מנכ"ל הפדרציה, אריק גולדשטיין, הנחה את הצוותים להכניס את הפרויקט ל”capital projects” כאשר המשמעות היא שהם מתגייסים יחד אתנו לאתר את התורמים הפוטנציאלים ולסייע לנו לגייס את ההון הדרוש להקמה".

פדרציית ניו יורק הנה אחד הגופים הגדולים בעולם אם לא הגדול מבניהם שעוסק בתיווך וביצירת קשר בין פרויקטים בישראל לבין תורמים פוטנציאלים כאשר מדובר כמובן בתרומות במיליוני דולרים. פדרציית ניו יורק מקבלת עשרות בקשות בשנה מבתי חולים, מוזיאונים, אוניברסיטאות וערים ומועצות שונות אך לוקחת על עצמה אך פרויקטים בודדים, אחדים שנרתמת להצלחתם.

מלול: "אני שמח על השותפות האמיצה של הקהילה היהודית בניו יורק. ילדים, בני נוער וצעירים הם העתיד של רחובות ולכן חשוב לנו לפעול למענם, ולהקים מרכז במיוחד עבורם. זה יהיה מרכז ייחודי בקנה מידה ארצי ואני בטוח שעוד ערים ילכו בעקבות רחובות בתחום הזה".

לסיכום אומר דיל: "אנחנו שמחים על ההתפתחות ויחד עם זאת מבינים שיש לנו כברת דרך משמעותית עד שנצליח להגשים את החזון. אני מבקש להודות בהזמנות הזאת לראש העיר על התמיכה הבלתי מסויגת והדחיפה לעבר המטרה הכה חשובה".

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh