ניקוי ספות עור וניקוי ספות בד – מה ההבדל ביניהם?

ניקוי ספות עור וניקוי ספות בד – מה ההבדל ביניהם?

הגעתם למסקנה שאתם זקוקים לשירות ניקוי ספות כי אתם מבינים היטב שניקיון זה א' ב' של חיים טובים, אבל בחיפוש קצר שביצעתם, עלו אצלכם שאלות רבות סביב השירות המתאים לכם ביותר, במיוחד אם יש לכם ספות עור בביתכם. ניקוי ספות עור הוא תהליך ניקוי ייחודי הדורש גם ידע מקצועי, גם כלי עבודה וגם חומרים ייעודיים למשימה ספציפית זו. יחד עם זאת, מרבית נותני השירות המספקים שירות של ניקוי ספות בד, יודעים להציע גם את השירות של ניקוי ספות עור, וכל שעליכם לעשות הוא לוודא שזה אכן המצב אצל נותן השירות שאתם בוחרים בו.

מדוע מדובר בשירות ייחודי?

ספות עור הן ספות שיכולות להיות זהות במובנים רבים לספות בד רגילות, למעט סוגיית הריפוד. ספות עור, מן הסתם, מרופדות בעור ולעור ישנם מאפיינים שונים מאשר בד. כך למשל, עור הוא פחות אוורירי ויותר אטום ביחד לריפוד בד. העור הוא ריפוד שקל יותר לנקות, אך חשוב יותר לעשות שימוש בחומרים מתאימים במיוחד לעור. ניקוי ספות עור חייב לקחת בחשבון את הקושי להוציא את שכבות הלכלוך העמוקות על ידי הצפתו אל פני השטח, מה שניתן בקלות לעשות במסגרת שירות ניקוי ספות בד, לאור מידת האווריריות של הבד. בהתאם לכך, כאשר אתם מעוניינים לנקות את ספות העור בביתכם, עליכם לוודא שנותן השירות יודע מה הוא עושה.

מה עלול לקרות אם לא עושים את זה נכון?

ניקוי של ספת עור בצורה שגויה, עלול לגרום לשורה של נזקים שבחלקם תוכלו להבחין עוד כשאיש המקצוע יהיה בביתכם, אבל בחלקם תבחינו רק לאורך זמן. כך למשל, שימוש בחומר ניקוי לא מתאים עלול לגרום ליובש ואובדן ברק, שבתחילה לא תוכלו להבחין בהם, אך לאורך זמן העור יתחיל להתקלף וליצור סדקים זעירים שילכו ויתרחבו. מעבר לכך, ביצוע העבודה ללא הידע המתאים, פשוט לא ישיג את המטרה וגם לאחר סיום הטיפול בספת העור שלכם, הספה פשוט לא תהיה נקייה דיה כפי שהייתם יכולים לצפות במסגרת שירות ניקוי ספות בד רגילות.

איך תמצאו את נותן השירות המתאים?

הדרך הטובה ביותר למצוא מומחה בתחום של ניקוי ספות עור, היא דרך ההמלצות וחוות הדעת המקצועיות. פנו לחברים, בני משפחה ומכרים ובקשו המלצות לנותן שירות כזה. תוכלו גם לפרסם פוסט בפייסבוק, לפנות לקבוצות פייסבוק העוסקות בנושא זה או בנושאים משיקים, ובתוך זמן קצר תוצפו בהמלצות והפניות לאנשי מקצוע מתאימים.

להזמנת שירות ניקוי ספות בד בבר ניקוי לחצו כאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh