תעודות הוקרה לאברכים חרדים המתנדבים במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות"

תעודות הוקרה לאברכים חרדים המתנדבים במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות"

ראש העיר רחמים מלול: "אני שמח כי המתנדבים היקרים משלבים לימודים עם תרומה לקהילה".

סגן ראש העיר ויו"ר 'עיר ללא אלימות' ברחובות, זוהר בלום: "התרומה של האברכים  למערכת החינוך החרדית ברחובות היא משמעותית ביותר".

פרויקט "עיר ללא אלימות" של עיריית רחובות במשותף עם המשרד לביטחון פנים קיים בעיר כבר 5 שנים, במסגרת זו נערכות פעילויות רבות, אחת מהמיוחדות שבהן היא התנדבותם של אברכים חרדים בקהילה.

בפרויקט לוקחים חלק כ- 40 אברכים מרחובות אשר פועלים בבתי ספר ותלמודי תורה לחיזוק התלמידים במקצועות השונים, במתנ"סים בהם הם מלווים תלמידים ממשפחות שונות ועוזרים להם בלימודים, משחקים איתם ולפעמים אף מתלווים לילד לבית הכנסת בתפילת שבת.  לאחרונה החלו שני מתנדבים לפעול כסיירת, רכובים על אופניים הם מסיירים ברחבי העיר ומאתרים מפגעים בטיחותיים, נוער משוטט וכל בעיה אחרת, כאשר המטרה היא להעביר דיווח מידי לגורמים הרלוונטיים ולהבטיח את הגברת הביטחון האישי של הציבור.

עד לפני כ4 שנים התנדבו במסגרת תכנית זו כ- 3-4 אברכים בלבד. מתוך הבנה כי יש בה פוטנציאל גדול לשילוב בין החברה החילונית לחברה החרדית, הוחלט להשקיע ולהרחיב את הפרויקט על מנת לנצל משאב זה לטובת הכלל.

במעמד הטקס המיוחד שנערך השבוע נכחו רה"ע, רחמים מלול, מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, סגני רה"ע, זהר בלום ומתן דיל, הרב פנחס הומינר מקהילת קרעטשניף, מנהל תכנית "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון פנים ועיריית רחובות, אבי פיטרו, אורלי גרוסבוים ממתנ"ס מחוויות מהות, והאברכים אשר משתתפים בתוכנית.

מקבלי תעודת הצטיינות מיוחדת מבין כל האברכים היו יקיר עוזרי ויצחק עובד. תרומתם לילדים תוך קידומם בלימודים, הגברת ביטחונם האישי והערכת משפחות הילדים את פועלם היו הגורמים אשר הכריעו בהחלטה למי תוענק תעודת ההצטיינות. לטקס הגיעו שני אחים על מנת להודות על הליווי שזכו בו במסגרת הפרויקט וציינו כמה האברך המלווה תורם וחשוב להם.

קהילת קרעטשניף בהובלת הרב פנחס הומינר הייתה הקהילה הראשונה שקבלה את ההחלטה להצטרף לתוכנית, וגם היום חבריה הינם חלק ניכר מהפעילים.

ראש העיר, רחמים מלול, בירך את הנוכחים והודה להם על פועלם : "אני שמח כי המתנדבים היקרים משלבים לימודים עם תרומה לקהילה. התרשמתי מאוד מהתרומה שלהם במסגרת הפעילות שהוצגה בפני".

סגן ראש העיר ויו"ר "עיר ללא אלימות" ברחובות, זוהר בלום: "התרומה של האברכים  למערכת החינוך החרדית ברחובות היא משמעותית ביותר, ועל כך מגיעה להם תודה והערכה".

מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, בירך על הפעילות של האברכים העושים במלאכה: "החברה החרדית ברחובות היא אוכלוסייה מיוחדת, הידועה בצניעותה ונכונותה לתת ולעזור. נשמח להמשיך ולהרחיב את הפעילות במסגרת הפרויקט".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh