יום המורה 2017: רחובות מצדיעה למורה ולגננת

יום המורה 2017: רחובות מצדיעה למורה ולגננת

ראש העיר רחמים מלול: "כמורה וכמחנך לשעבר, אני מודע היטב לגודל ההשקעה של המורים בתלמידים- הן בשעות העבודה והן מעבר להן. מלוא ההערכה וההוקרה מגיעות להם ולגננות כל ימות השנה, אבל יום המורה הוא הזדמנות מיוחדת לציין זאת ולומר ״תודה"

יום המורה הוא חג ישראלי המצוין בתאריך כ"ג בכסלו, (השנה צוין יום המורה היום, 11.12.17) כיום הוקרה והערכה למורות ולמורים וכן לגננות על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לעוסקים ועוסקות במלאכת ההוראה.

במסגרת אירועי "יום המורה" ברחובות, עיריית רחובות מצדיעה לכל המורות, המורים והגננות בעיר. בחדרי המורים בכל העיר המתינה להם הפתעה קטנה כאות הוקרה מהעיריה, וגם לגננות חולק שי צנוע.

לרגל היום המיוחד ביקרו ראש העיר, רחמים מלול וסגנו, זהר בלום, בקריית החינוך למדעים ברחובות. רחמים מלול: "כמחנך וכמנהל לשעבר, אני מודע היטב לגודל ההשקעה של המורים בתלמידים- הן בשעות העבודה והן מעבר להן. מלוא ההערכה וההוקרה מגיעות להם ולגננות כל ימות השנה, אבל יום המורה הוא הזדמנות מיוחדת לציין זאת ולומר ״תודה". זוהר בלום: "המורים והגננות הם הנכס העיקרי של מערכת החינוך ברחובות. הם הסיבה לכך שמערכת החינוך ברחובות נחשבת לאחת המצוינות בישראל, והיכולות שלהם מאפשרות למערכת להתאים את עצמה לכל תלמיד ותלמידה".

IMG-20171211-WA0012

מטרת יום המורה היא להדגיש את החשיבות וההערכה שרוחש הציבור למוריו ומורותיו מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה בחינוך. יום המורה הינו תוצר של שותפות הארגונים והגופים החינוכיים המובילים בישראל, לצד אנשי רוח ונבחרי ציבור אשר ביקשו לשים את המורות והמורים במרכז השיח הציבורי ולהודות להם/ן על המסירות והעבודה מלאת המשמעות.

וועדי ההורים הפתיעו את המורים במחוות שונות, כך למשל בבית הספר בן צבי, צוות המורים היה בהלם כשנכנס לחדר המורים ביום שישי בבוקר. חדר המורים הפך לאחוזת ספא מפוארת לכבוד יום המורה. ההורים הגיעו ערב קודם ועיצבו את חדר המורים עם מיטת מסאז', וילונות, שטיח ותאורה מיוחדת. המורות זכו לפינוקים של פן, מסאז' וארוחת בוקר מלכותית מעשה ידי ההורים. ההורים לימדו בכיתות ובהפסקה היו בתורנות במקום המורות. ובסוף היום כל מורה קיבלה עציץ רקפות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh