"עוצמת העוגב והקול"

"עוצמת העוגב והקול"

קונצרט עוגב נוסף בסדרת הקונצרטים של המחלקה למוסיקה: "עוצמת העוגב והקול"

הקונצרט יתקיים במוצאי השבת (6.1) בשעה 20:30 בבית דונדיקוב. במחלקה למוסיקה החליטו לקיים את המופע גם השנה לאור הדרישה הגבוהה בקרב הקהל.

ביום שבת (6.1.18) יתקיים קונצרט עוגב בהובלתו של נגן העוגב, בוריס זובין, אליו תחבור בשירה זוהרת, מיכל אוקון, בבית דונדיקוב. במחלקה למוסיקה החליטו לקיים את המופע גם השנה לאור הדרישה הגבוהה בקרב הקהל, כך שגם השנה יופיע העוגב במלוא עוצמתו באקוסטיקה הנפלאה של בית דונדיקוב.

זובין מרבה להופיע ברסיטלים כפסנתרן, עוגבן ונגן צ'מבלו בארץ ובחו"ל, בין היתר, בצרפת ובאוקראינה. הוא השתתף בפסטיבל בינלאומי בקייב למוסיקה קאמרית ובפסטיבל "באך-פסט 2008" בסומי. עבודתו כאסיסטנט של עוגבן בפילהרמונית של סומי בשנים 1990-1997 חשפה אותו לרפרטואר הרחב של מוסיקת העוגב.

אוקון היא זמרת סופרן מן הבולטות בתחום הבארוק בישראל. היא מרבה להופיע כסולנית בקונצרטים עם תזמורות והרכבים בארץ, באירופה ובארה"ב, לצד אומנים ומנצחים ידועי שם. ברזומה שלה, קונצרטים עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית והאופרה הישראלית, התזמורת הקאמרית הישראלית, תזמורת סינפונט רעננה, תזמורות הבארוק הירושלמית, אנסמבל "פניקס", תחת שרביטם של זובין מהטה, דניאל אורן, גארי ברטיני, דני אטינגר, אשר פיש ואחרים.

בקונצרט זה יבצעו השניים מוסיקה מרגשת מהליטורגיה ועד ימינו, מיצירותיהם של קאצ'יני, מונטוורדי, באך, מנדלסון ועוד.

הקונצרט יתקיים במוצ"ש, 20:30, בבית דונדיקוב, יעקב 32, רחובות. לפרטים והזמנת כרטיסים פנו למחלקה למוסיקה טל: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh