2,000 ילדי הצהרונים ייצפו במחזמר "מושלמת"

2,000 ילדי הצהרונים ייצפו במחזמר "מושלמת"

ילדי הצהרונים של החברה העירונית מקבלים יותר: 2,000 ילדי הצהרונים של החברה העירונית ייצפו במחזמר "מושלמת".

ראש העיר צפה בהצגה החגיגית השבוע וביקש ממנכ"לית החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, יוספה חליבה, להזמין את כל ילדי הצהרונים בתכנית "ניצנים" לצפות במחזמר החינוכי עוד בטרם סיום חופשת החנוכה  

ראש העיר, רחמים מלול: "אני שמח שאנו יכולים לאפשר לילדי הצהרונים של החברה העירונית ליהנות הן מתכנים איכותיים בימי החופשה והן מבונוס נוסף – המחזמר המופק על ידי החברה העירונית גם כן. נמשיך למצוא את הדרכים לאפשר לילדי הצהרונים ליהנות מכל היתרונות שיש לחברה העירונית להציע"

אמש התקיימה ההצגה החגיגית של מחזמר "מושלמת" בהפקה של בימת הנוער העירונית, ובה צפה גם ראש העיר, רחמים מלול. לאחר שהתרשם עמוקות מהמסרים החינוכיים והערכיים המוטמעים בהצגה, ביקש ראש העיר, רחמים מלול, לאפשר לכל 2,000 ילדי הצהרונים של החברה העירונית במהלך חופשת החנוכה לצפות במחזמר. במהלך הימים הקרובים, יובאו ילדי הצהרונים בהסעות מיוחדות להיכל התרבות- בית העם על מנת לצפות בחניכי בימת הנוער מציגים את "מושלמת".

גם השנה, מפעילה החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש ימי פעילות ארוכים עשירים ומגוונים במיוחד בחג החנוכה. מדובר בפעילות שמחה, צבעונית ומוארת שמתקיימת בין התאריכים 17-20.12 ובין השעות 16:00-08:00, אשר מלווה על ידי צוותים מקצועיים, מנוסים ואיכותיים ותחת פיקוח קפדני של משרד החינוך, הן מבחינת התנאים הבטיחותיים, הן מבחינת ההדרכה וכמובן מבחינת איכות התכנים המועברים לילדים. בין היתר, נהנו הילדים מפעילויות ספורט, אמנות, שירה, המחזה ושלל משחקים בכיתה ובחצר.

ראש העיר, רחמים מלול: "כמו אלפים מתושבי רחובות גם אני צפיתי במחזמר חנוכה שהעלו חניכי בימת הנוער העירונית – "מושלמת" וחוויתי קורת רוח רבה מאיכות ההצגה ומהתכנים הערכיים והחינוכיים ששולבו בו. משום כך בקשתי להוסיף גם את הצפייה במחזמר על התכנים המובנים בתכנית "ניצנים". אני שמח שאנו יכולים לאפשר לילדי הצהרונים של החברה העירונית ליהנות הן מתכנים איכותיים בימי החופשה והן מבונוס נוסף – המחזמר המופק על ידי החברה העירונית גם כן. נמשיך למצוא את הדרכים לאפשר לילדי הצהרונים ליהנות מכל היתרונות שיש לחברה העירונית להציע".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh