שלב א ברחוב אחד העם ייפתח לתנועה כבר ביום שישי הקרוב

שלב א ברחוב אחד העם ייפתח לתנועה כבר ביום שישי הקרוב

ראש העיר רחמים מלול בחן אתמול את התקדמות הפרויקט מקרוב, והורה על פתיחת שלב א בהקדם האפשרי. ביום א יחלו העבודות בשלב ב שייסגר לתנועה

ראש העיר רחמים מלול: ״זהו חלק מתנופת הפיתוח שהעיר עוברת, אשר מלבד תשתיות מתאימות ומשופרות- תביא לסביבה אורבנית יפה וטובה יותר ולפריחה כלכלית לעסקים הרלוונטיים"

ראש העיר רחמים מלול ביקר אתמול באתר העבודות הסגור לתנועה ברחוב אחד העם, על מנת לבחון מקרוב את התקדמות העבודות וסיום שלב א בפרויקט.

התלוו אליו המנהלים הרלוונטיים זורי שעובי, ממ מנכל הבאר השלישית, ליאור שוקרי מנהל אגף תנועה שילוט ופיקוח ודדי מפקח העבודות במקום מטעם הלר.

במהלך הסיור במקום, מלול נפגש עם בעלי עסקים ותושבים ברחוב אשר הביעו את קורת רוחם מהשינוי שהרחוב עובר לטובה.

תושבים אשר העלו קשיים ובקשות זכו לסיור צמוד עם מפקח הפרויקט במקום על מנת לבחון פתרונות מתאימים.

ברחוב אחד העם מתבצעות מטעם תאגיד המים של רחובות -ה״באר השלישית״ עבודות עמוקות לשיקום תשתיות. לאחר מכן יכוסה הרחוב בריצוף במקום באספלט, מה שישווה לו מראה נעים ונוסטלגי והרגשה של מדרחוב, על אף תנועת המכוניות.

כזכור, חציו של רחוב אחד העם (להלן שלב א)  בקטע שבין רחוב ווייצמן לסמטת הרבבסקי/ סמטת בני ברית (פסאז׳ השקם) סגור לתנועת כלי רכב ורק הולכי רגל יכולים לעבור בו.

בימים אלה מסיימים במקום את עבודות הריצוף לאחר סיום עבודות התשתית בשלב א של הפרויקט, ובמקביל נשתלו במקום עצים חדשים בצידי הכביש.

ראש העיר הגיע לבחון מקרוב את התקדמות העבודות ואת המקטע הבא לעבודות, והנחה לסיים בהקדם האפשרי את העבודות בשלב א על מנת לפתוח אותו לתנועת רכבים. הוחלט כי מקטע שלב א ייפתח לתנועה כבר ביום שישי זה לרווחת התושבים.

במקביל נערכים לתחילת העבודות על שלב ב, בקטע שבין סמטת הרבבסקי/ סמטת בני ברית לרחוב יעקב, שייסגר לתנועת רכבים כבר ביום ראשון הקרוב.

מודעות רלוונטיות יפורסמו ופלייארים מתאימים יחולקו לתושבי האיזור.

הצפי לסיום העבודות הוא פברואר 2018.

חשוב לציין כי בסיום העבודות יתווספו לרחוב אחד העם, שנחשב לרחוב משמעותי בעיר – 22 חניות מעבר למצבת החניות שהייתה קיימת טרם תחילת העבודות. מפרצי החניה נבנו מחדש על מנת שיהיה נוח יותר לחנות בהם.

מ"מ מנכל תאגיד המים 'הבאר השלישית', זורי שעובי: ״אני שמח לפתוח את שלב א לתנועת רכבים, נעשה הכל על מנת לסיים את העבודות בשלב ב בהקדם האפשרי כדי שאי הנוחות שתיגרם לתושבים תהיה מינימלית ככל שניתן״.

ראש העיר רחמים מלול: ״רחוב אחד העם לובש צורה חדשה ויפה יותר. זהו חלק מתנופת הפיתוח שהעיר עוברת, אשר מלבד תשתיות מתאימות ומשופרות- תביא לסביבה אורבנית יפה וטובה יותר ולפריחה כלכלית לעסקים הרלוונטיים״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh