מתקני הירי החדשנים ביותר בישראל – במטווח העירוני ברחובות

מתקני הירי החדשנים ביותר בישראל – במטווח העירוני ברחובות

השקה מסוג שונה נערכה השבוע באירוע חגיגי במטווח העירוני ברחובות לחשיפת מתקני ירי ייחודיים ויחידים במינם בישראל

ההשקה נערכה בנוכחות מאות אזרחים מחזיקי נשק, אשר ניצלו את האירוע לאימונים ותרגול על מנת לשמור על כשירות מקצועית וביטחונית

כ- 400 משתתפים נכחו באירוע שנערך בשבוע שעבר (15.12), להשקת מתקני ירי ייחודיים ויחידים במינם בישראל, במטווח העירוני ברחובות.

האירוע נערך בשיתוף פעולה של המטווח העירוני עם קבוצת "חמוש מאומן" יחד עם, במסגרתו הציגו לציבור את פעילות הקבוצה המפקחת על כשירות נושאי הנשק בישראל.

מנהל אגף חירום וביטחון, אליצור זרחי: "המטווח עבר מהפיכה מאז מינויו של המנהל החדש, אלי פוליטי, פעילותו בהדרכה ובאמצעי הבטיחות ובחידושים המקצועיים – נערכת ברמה גבוהה מאוד, והוא נחשב לאחד המטווחים הטובים ביותר בישראל".

מנהל המטווח, אלי פוליטי: "אירוע בסדר גודל כזה לא נראה בישראל עד היום, בשום צורה או מסגרת בתחום הירי והנשק בישראל. אני מודה לכל מי שנכח והשתתף באירוע וקורא לאזרחי רחובות לבוא ולקחת חלק בפעילות הענפה של המטווח העירוני, במחירים חסרי תקדים".

במסגרת האירוע התקיים הפנינג עם דוכני סוחרים מתעשיות הנשק מהארץ ומהעולם, אשר חשפו לראשונה את החידושים בתחום הנשק לקהל הרחב. מיטב מדריכי הירי הגיעו להדריך את הנוכחים ולחזק את תחושת הביטחון בשטח המטווח.

באי האירוע, רובם אזרחים מחזיקי נשק למטרות אבטחה ובטחון, ביצעו אימוני ירי וריענון על מנת לשמור על כשירות, והכל בפיקוחם הצמוד של מנהל המטווח והמדריכים המקצועיים אשר דאגו שהאירוע ינוהל על פי כל כללי הבטיחות.

המטווח העירוני ברחובות פועל בימים א'-ה', בין השעות 8:00 – 14:00 , 16:00 – 20:00 ברחוב הרותם בשכונת חבצלת רחובות. במסגרת פעילותו מתבצעות הכשרות למאבטחי מוסדות החינוך ויחידות מיוחדות של צה"ל ומשטרת ישראל. כמו כן, נערכים ניסויי כלים של תעשיות נשק, לפני שליחת הכלים לחו"ל, נערכות תחרויות של ליגה למקומות עבודה, ירי מעשי, ספורטיבי ואימוני ירי אולימפי של בני נוער. בנוסף ניתן לחדש רישיונות ירי ולבצע ירי חופשי על גבי מטרות מהמתקדמות ביותר בארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh