תחזוקה שוטפת אפקטיבית ובריאה לעור הגוף

תחזוקה שוטפת אפקטיבית ובריאה לעור הגוף

אחת התופעות המוכרות והבסיסיות ביותר בגוף האדם היא הזדקנות התאים, וכתוצאה מכך מראה חיצוני אשר הופך מקומט ו"זקן" יותר ככל שאנחנו מתבגרים. בדומה לתופעות "טבעיות" רבות אחרות אשר אינן בהכרח מיטיבות או רצויות מבחינתנו, גם תופעה זו זוכה להתייחסות מדעית וטכנולוגית נרחבת, והתוצאות ממהרות להגיע. בדומה לבעיות רפואיות ואסתטיות רבות נוספות, גם את בעיית הזדקנות העור והמראה המבוגר והמקומט יותר פותרים כיום באופן נרחב ואפקטיבי ביותר באמצעות קרם לחות מזין ועוד מוצרי קוסמטיקה מתקדמים. מהי הסיבה המקורית בגינה עור הגוף שלנו הופך מקומט יותר ואסתטי פחות לאורך השנים וכיצד ניתן לתחזק את עור הגוף באופן שוטף על מנת למנוע ולעכב תופעה בלתי רצויה זו?

רמת הקולגן בעור הגוף – המדד הרלבנטי ביותר

השם שעל כולנו להכיר בהקשר זה הוא "קולגן". מדובר בחומר טבעי הקיים בעור הגוף שלנו עימו אנו נולדים. קולגן מהווה חלק משמעותי ממשקלו של עור הגוף שלנו, ולו תפקידים רבים וחיוניים – החל מחיבור בין רקמות שונות ועד הענקת מוצקות ונפח לעור הגוף, הקולגן אחראי בין היתר גם על מראה העור הצעיר והמתוח. הבעיה העיקרית עם הקולגן היא כי רמתו הטבעית בגוף יורדת לאורך השנים. זוהי אחת הסיבות העיקריות לכך שבגילאים מתקדמים עור הגוף הופך למקומט וחלש יותר, מה שמציב לא רק בעיה אסתטית עבור אנשים רבים, אלא גם ובעיקר בעיות רפואיות שונות אשר עלולות לשבש את איכות החיים.

מכיוון שהקולגן חשוב כל כך לבריאות העור ולמראה הצעיר והמתוח המאפיין אותנו בצעירותנו, פתרון מתבקש הוא לנסות ולהזין את עור הגוף חזרה בקולגן על-ידי שימוש בקרם לחות עשיר, ולשמור על רמה גבוהה שלו בעור. כאן נכנסים לתמונה המדע והטכנולוגיה, אשר כבר עשו כברת דרך משמעותית בנושא זה.

לשקם את מערכת ייצור הקולגן בגוף באמצעות קרם לחות ייעודי ומוצרים נוספים

אחת הדרכים המתקדמות והיעילות כיום להילחם במראה המבוגר המתאפיין בעור המקומט הוא באמצעות מגוון מוצרי אנטי אייג'ינג המבוססים על קולגן, כמו גם על חומרים נוספים אשר תפקידם הוא לסייע לגוף לשקם את מערכת ייצור הקולגן הטבעית שלו. כך, ניתן למצוא סוגים שונים של קרם לחות, קרם הגנה ומוצרי קוסמטיקה בסיסיים רבים נוספים המועשרים בקולגן, כמו גם טיפולים מתקדמים נוספים המביאים לייצור טבעי של קולגן בגוף באופן מוגבר.

במקביל למוצרים וטיפולים מבוססי קולגן, ניתן ורצוי לפעול גם בדרכים מקבילות, אשר הן מסייעות בעצמן לייצור הקולגן בגוף והן מסייעות לקרמים והטיפולים הייעודיים לפעול באופן אפקטיבי יותר. אחת הדרכים העיקריות במקרה זה היא תזונה מתאימה – על מנת לעודד את ייצור הקולגן הטבעי בגוף ואת ספיגת הקולגן מהקרמים והטיפולים השונים, כדאי להזין את הגוף בויטמינים רבים, ובעיקר בוויטמין C וויטמין K.

כך, על ידי מוצרי קוסמטיקה מתקדמים ותזונה מתאימה ניתן "לתחזק" את עור הגוף באופן שוטף, בריא ואפקטיבי, וכך לזכות במראה צעיר ורענן יותר, גם בגילאים מתקדמים.

הכתבה באדיבות מוצרי קוסמטיקה GIGI. https://www.gigi.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh