התיאטרון הקהילתי מחפש חברים חדשים

התיאטרון הקהילתי מחפש חברים חדשים

קבוצת התיאטרון הקהילתי ברחובות, המורכבת מאזרחים ותיקים תושבי העיר, פותחת את שעריה לקליטת חברים חדשים.

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "אני קוראת לוותיקי רחובות להצטרף לעשייה משמעותית, מהנה ושוברת שגרה"

בעיר רחובות 24,000 אזרחים ותיקים אשר מהווים 17% מאוכלוסיית העיר, כך על פי ההערכות. קבוצת התיאטרון הקהלתי הוקמה על ידי המחלקה לרווחת האזרח המבוגר בעיריית רחובות לפני כ7 שנים, במטרה להביא למוקד השיח הציבורי ולקדמת הבמה את עולם התוכן של האדם המבוגר והמשפחה הרב דורית.

הישגיה של הקבוצה ותרומתה לחברים בה אינם מובנים מאליהם. בשנים האחרונות הפיקה הקבוצה 3 הצגות מקוריות מתוך החוויות האישיות שהעלו המשתתפים בקבוצה. בנוסף הופקה הצגה בין דורית מקורית וייחודית עם תלמידי בית הספר ע"ש רון ארד ברוח הייטק, לצורך העלאת מודעות לצורך הגדל בחיזוק הקשרים הבין דוריים בתוך המשפחה. כל זאת לצד הופעות שונות ברחבי העיר של התיאטרון הקהילתי, השתתפות בפסטיבלים ארציים לתיאטרון קהילתי והיד עוד נטויה.

אורית קרטה גהסי, עובדת סוציאלית קהילתית מהמחלקה לרווחת האזרח המבוגר: " נשמח לקלוט חברים חדשים בקבוצה מוצלחת זו. אין צורך בידע או ניסיון קודם בתיאטרון. הפרויקט מציע למבוגרים בעיר להיות חלק מקבוצה, לעבור תהליך חוויתי של צמיחה. לקבל כלים וטכניקות מעולם התיאטרון, ולבסוף להגיע לשלב של הופעה מול קהלים שונים. הקבוצה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהמרחב הציבורי ברחובות. אנו מחפשים גברים ונשים בני הגיל השלישי שמחפשים עיסוק משמעותי ורוצים להיות חלק מקבוצה בעלת שליחות חברתית".

אם תמיד חלמתם לעלות על הבמה בואו להגשים חלום, אם אתם השחקנים שבחבורה, בעלי ראיה חברתית , רוח התנדבותית ורצון לצאת מהשגרה- אנו מחכים לכם!

לפרטים נוספים והרשמה יש לפנות לבימאית הקבוצה עירית בן שלמה בטל' 0544502375

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh