השר אורי אריאל הגיע לביקור

השר אורי אריאל הגיע לביקור

שר החקלאות אורי אריאל הגיע לביקור בעיר רחובות, נפגש עם ראש העיר, רחמים מלול וביקר בשדות עמותת "הטוב והמיטיב". בפגישה שנערכה אמש עם השר אורי אריאל, וראש העיר, רחמים מלול הודיע השר כי אושר תקציב של  708 אלף שקל לטובת פרויקט "שוק האיכרים", פרוייקט אשר ינגיש את התוצרת החלקאית ישירות לשכונות העיר ללא פערי תיווך.

ביום שלישי (2.1) התקיים ברחובות ביקור של שר החקלאות אורי אריאל. השר קיים פגישת עבודה יחד עם ראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל העיריה דורון מילברג, שמע מהם על הפיתוח המואץ הנעשה בעיר.

במסגרת זו הודיע השר על תמיכת משרד החקלאות על סך 708,000 שקל להקמת "שוק איכרים" בעיר רחובות. פרוייקט שוק איכרים הנו פרוייקט ארצי להנגשת התוצרת החקלאית ישירות לשכונות העיר, ללא פערי תיווך.

ראש העיר, רחמים מלול: "אני שמח על שיתוף הפעולה הקיים בין עיריית רחובות למשרד החקלאות ומודה לשר על הנכונות לתקצב את הפרוייקט לטובת תושבי העיר. באמצעות 'שוק האיכרים' הצרכנים והחקלאים יוכלו ליהנות ממחירים הוגנים ומתוצרת טרייה".

שר החקלאות, אורי אריאל: "״משרד החקלאות בהובלתי רואה חשיבות רבה בצמצום אבדן מזון ותרומתו. משרד החקלאות יצא בשנה שעברה בקול קורא לפיו חקלאים יקבלו (חמישה שקלים לקילו) עבור העברת עודפי תוצרת לעמותות חסד רשומות וזאת במטרה למנוע השמדת תוצרת ולהעביר את התוצרת לאוכלוסייה שידה אינה משגת, מיזם זזה ממשיך גם השנה".

חבר מועצת העיר אשר יזם את הביקור, אמיתי כהן: "אני שמח על קידום הפרוייקט שייתן חוויה מיוחדת בשכונות, ינגיש את הסחורה לתושבים ויתן תמיכה לחקלאים בארץ, תודה לשר אורי אריאל, על עזרתו הרבה ולראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל העיריה, דורון מילברג על שיתוף הפעולה בפרוייקט חשוב זה".
במסגרת זו ביקרו בשדות עמותת "הטוב והמיטיב" יחד עם סנדי קולב, היו"ר ומייסד העמותה,  דני סעדון, מנהל השדות, אבי קרן יו״ר הועדה החקלאית ברחובות ואבנר פרליס, חקלאי ויו״ר הועד החקלאי ואמיתי כהן, חבר מועצת העיר . השר התרשם מהפעילות הענפה של העמותה שמגדלת פירות וירקות לשם חלוקתם לנזקקים ומעוטי יכולת ומדי שבוע מעבירה כ- 60 טון של תוצרת החקלאית לאלפי נזקקים ברחובות וברחבי הארץ, תוך שיתוף פעולה עם ארגוני רווחה ועמותות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh