רחובות מצדיעה למנצח "תזמורת קלאסיקה רחובות"

רחובות מצדיעה למנצח "תזמורת קלאסיקה רחובות"

המנצח דורון סלומון יקבל פרס על מפעל חיים למבצעי מוזיקה מטעם שרת התרבות.

בשנה שעברה מונה דורון סלומון לכהן כמנצחה החדש של "תזמורת קלאסיקה רחובות". סלומון, שהתחבר לתזמורת ולעיר רחובות הודיע לא מכבר כי ימשיך לעונת קונצרטים נוספת לשביעות רצונם של תושבי העיר חובבי המוזיקה הקלאסית

לאחרונה התבשר סלומון כי יקבל פרס על מפעל חיים למבצעי מוזיקה מטעם שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, והביא המון כבוד והערכה לעיר. כשהתבקש למסור את תגובתו לזכייה אמר דורון כי: "זה הפרס השלישי שלי החודש" הוא צוחק וממשיך לספר, "רק לפני שבוע קיבלתי את אות יקיר פסטיבל "צלילי מדבר" ולפני חודש, באלסנדריה שבאיטליה, זכיתי בפרס גיטרת זהב, זה נחמד שאנשים מפרגנים, זה מרגיש כאילו הקריירה שלי מתחילה מחדש".

בתאריך 2.2.18 תופיע "תזמורת קלאסיקה רחובות" בניצוחו של דורון סלומון בקונצרט פתוח לקהל הרחב בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני. זו הזדמנות נהדרת לכבד את סלומון לרגל זכייתו בפרס וליהנות ממופע מוזיקלי משובח. עוד ישתתפו בקונצרט הכנרת הסולנית, כרמלה ליימן ותזמורת כלי קשת מהקונסרבטוריון העירוני. בתכנית: יצירות מאת המלחינים סיבליוס, ביזה, שטראוס, צ'ייקובסקי, מאסנה, סרסטה ועוד.

מנהלת המחלקה למוסיקה והקונסרבטוריון העירוני, ריטה וינוקור: "זכינו במנצח ברמה הגבוהה ביותר. חברי התזמורת נהנים מאד לעבוד עם איש מקצוע כל כך איכותי ואנו רואים שגם הוא נהנה לעבוד איתם. אנו מקווים שדורון יישאר אתנו למשך שנים ארוכות קדימה, ומאמינים שיחד נוכל לקדם את תחום המוסיקה ברחובות גם לטובת המוסיקאים שנהנים לנגן תחת ניצוחו, וגם על מנת שנוכל לבנות יחד תכניות ייחודיות עבור תושבי העיר".

"תזמורת קלאסיקה רחובות" נוסדה בשנת 2001 ע"י המנצח סם זבה. במהלך שנותיה התזמורת עברה תחת שרביטם של מנצחים ידועי שם. התזמורת היא גוף המשלב מוסיקאים מקצועיים, חובבים מתקדמים, צעירים ומבוגרים. מטרת התזמורת לתת במה לכישרונות מקומיים ולשלבם בתוכניות מוסיקאליות מובחרות. התזמורת מנגנת רפרטואר קלאסי מגוון בסגנונות שונים ומתקופות שונות. התזמורת משתתפת קבוע בערב שירי לוחמים בערב יום הזכרון, מקיימת קונצרטים פתוחים לקהל הרחב באולמות שונים ברחובות ובכנסי תזמורות ארציים.

להצטרפות לשורותיה של התזמורת ופרטים נוספים לגבי הקונצרטים בהשתתפותה פנו למחלקה למוסיקה רחובות: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh