שני קורסים מוזלים להכנה לפסיכומטרי

שני קורסים מוזלים להכנה לפסיכומטרי

ה"פלטפורמה ללימודים" מכינה את צעירי רחובות לפסיכומטרי: שני קורסים מוזלים להכנה לפסיכומטרי יפתחו בשבועות הקרובים למען צעירי רחובות.

הקורסים יתקיימו במתכונת של שני מפגשים בשבוע, בקבוצות קטנות של עד 15 איש, ביחס אישי ובליווי של מדריכים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. במהלך הקורס, המשתתפים יוכלו לקבל ליווי אישי וייעוץ הדוק מטעם יועצת לימודים

עיריית רחובות והחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש השיקו לאחרונה מחדש את מרכז הצעירים של העיר שנקרא מעתה בשם – "הפלטפורמה". מרכז הצעירים מהווה בית עבור צעירי רחובות בגילאי 18-35, ובמסגרתו, בין היתר, ניתן לקבל גם יעוץ לימודים, הכוונה מקצועית לפיתוח קריירה, כלים לשיפור כישורי החיים וסיוע במימוש הפוטנציאל האישי והמקצועי. ה"פלטפורמה ללימודים" מהווה מסגרת תומכת לצעירי רחובות שנועדה לסלול את דרכם ללימודים אקדמאיים.

בשבועות הקרובים ייפתחו במסגרת פעילות ה"פלטפורמה ללימודים" שני קורסי הכנה לפסיכומטרי למועד אפריל. הקורסים יתקיימו במתכונת של שני מפגשים בשבוע, בקבוצות קטנות של עד 15 איש, ביחס אישי ובליווי של מדריכים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. קורס הבוקר יחל בתאריך 11.1, בין השעות 9:30-14:00, וקורס הערב יחל ב- 18.1, בין השעות 17:00-21:30.

ל"פלטפורמה" ניסיון עתיר של כ-10 שנים, במהלכן התקיימו כ-50 קורסי הכנה לפסיכומטרי ולקחו בהם חלק כ-750 צעירים תושבי העיר רחובות. הצעירים שייקחו חלק בקורס ייהנו לא רק ממחיר מוזל ביחס לקורסים המוצעים בשוק, אלא גם מלימודים שכוללים יחס אישי וייעוץ הדוק מטעם יועצת לימודים לכל אורך הדרך על לבחירת מסלול הלימודים המתאים להם ביותר.

להרשמה ופרטים נוספים יש לפנות ל"פלטפורמה" בטלפון: 08-9314800

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh