ראש העיר נפגש עם מפקד מחוז המרכז החדש של פיקוד העורף

ראש העיר נפגש עם מפקד מחוז המרכז החדש של פיקוד העורף

אגף בטחון חירום ותקשוב הציג בפניו את מוכנות העירייה לשעת חירום.

ראש העיר רחמים מלול : "עיריית רחובות העמידה את ההערכות לחירום בראש סדר העדיפויות שלה, ומשקיעה רבות בהכשרת העובדים והמנהלים, ברכישת ציוד, באמצעים לשעת חירום ובכל הנדרש לשם מוכנות מקסימלית לכל תרחיש"

השבוע התקיימה פגישת היכרות בין מפקד מחוז החדש של מחוז מרכז וירושלים בפיקוד העורף – אל"מ שלומי בן מוחה עם ראש עיריית רחובות רחמים מלול, בלשכת ראש העיר.

מפקד מחוז המרכז הנכנס מבצע סבב היכרות עם ראשי הרשויות בגזרתו.

בפגישה הוצגו בפניו יכולות העירייה ומוכנותה לשעת חירום על ידי ראש העיר ואליצור זרחי, מנהל אגף בטחון חירום רכש ותקשוב וצוותו:  בצלאל שרעבי ממונה החירום הרשותי, שהציג את מרכז ההפעלה של עיריית רחובות לשעת חירום ואת מוכנות העירייה, וכן גדי שעובי מנהל מחלקת התקשוב אשר הציג עם אנשיו את החפ"ק העירוני לשעת חירום.

בפגישתו עם ראש העיר הציג מפקד המחוז את הערכותיו, ושיבח את פעולותיה השונות של הרשות ואת היערכותה למצבי חירום ולמצבי קיצון.

אין ספק כי מוכנות זו בקרב מאות מעובדי הרשות תסייע רבות להתמודדות איתנה נכונה ומקצועית בסבב הבא.

ראש העיר רחמים מלול איחל הצלחה רבה למפקד המחוז בתפקידו וציין כי "עיריית רחובות העמידה את ההערכות לחירום בראש סדר העדיפויות שלה, ומשקיעה רבות בהכשרת העובדים והמנהלים, ברכישת ציוד ובאמצעים לשעת חירום ובכל הנדרש לשם מוכנות מקסימלית לכל תרחיש. אני מאד מקווה שלא נדע סבב נוסף, יחד עם זאת העירייה מעמיקה ומשפרת את שיתוף הפעולה עם כל גורמי החירום וזאת על מנת לתת מענה מיטבי ואיכותי גם בחירום".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh