אלו צימרים הכי מתאימים לזוגות

אלו צימרים הכי מתאימים לזוגות

אין דבר יותר מתסכל מיציאה לחופשה זוגית רומנטית כאשר בצימר הסמוך מתארחת משפחה עם ילדים רעשנים ושובבים. בשעת לילה מאוחרת תמצאו את עצמכם מתגנבים בשקט לבילוי רומנטי בג'קוזי בחצר, תושיטו יד אל כוסות היין ותגלו מבטים סקרנים של 3 ילדים צופים בכם. רעש של ילדים (בעיקר של אחרים) במתחם הצימרים ידכא גם את מעט התשוקה שעוד נשארה לכם.

על כן, אחד הדברים החשובים ביותר יהיה בחירה מוקפדת של צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות בלבד. אלו הם מתחמי צימרים המיועדים לאירוח זוגות בלבד, מתחמים בהם לא יושכרו יחידות אירוח או צימרים למשפחות. אפשרות נוספת תהיה בחירה במקום אירוח בו ישנו רק צימר אחד בלבד.

מתקני נופש משותפים במתחם

קיימים לא מעט מתחמי צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות בהם הבריכה משותפת לכלל הצימרים במתחם. משמעות הדבר היא שכל הזוגות האורחים במתחם משתמשים באותה הבריכה. בעלי הצימרים קובעים בחלק מהמקומות לוח זמנים עם שעות בהן הבריכה תהיה פרטית שלכם. אך אין משמעות הדבר ששאר אורחי מתחם הצימרים לא יוכלו להשקיף על הבריכה.

הדרך היחידה לוודא כי צפויה לכם פרטיות מלאה במתחם עם דגש על פרטיות מלאה בשעת הבילוי בבריכה תהיה בירור כל הפרטים מראש מול המארחים. אל תתביישו לשאול בצורה חד משמעית מהי מידת הפרטיות בכל צימר? האם הצימרים האחרים משקיפים על החצר או על הבריכה בצימר שלכם? מי משתמש בבריכה? האם המתחם מתאים גם למשפחות וגם לזוגות? כמה צימרים יש במתחם?

הקפידו לשאול את השאלות הנכונות ואל תמהרו להתפשר על הפרטיות, השקט והאווירה הרומנטית שמגיעים לכם.

אבזור נכון של צימרים לזוגות

ישנם פרטים קטנים כמו השירים מהחתונה שלכם, הסרט הראשון בו צפיתם יחד, הפרחים שהיא הכי אוהבת, אותם כדאי שתביאו בעצמכם. צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות יכללו כמעט תמיד מיטה זוגית מפנקת עם מצעים וכלי מיטה, מגבות, כלי רחצה בסיסיים, מיזוג אוויר, מסך טלוויזיה עם מבחר ערוצים, ג'קוזי ספא, כורסאות ישיבה, מטבחון מאובזר.

בכדי שלא להיות מופתעים לרעה ברגע האחרון כדאי לברר מראש כי הצימר כולל מערכת סטריאו ואפשרות לצפייה בסרטים. אם אתם מתכננים לבשל, כדאי לברר מול בעלי הצימר מה כולל המטבח בדיוק. אל תתביישו לערוך רשימה ולוודא מול בעלי הצימר כי אכן כל הפריטים ברשימה יהיו נגישים בעבורכם.

המלצות ממקור מוסמך

כולנו מכירים סיפורים על זוגות חברים שיצאו אל צימר יוקרתי וגילו בקתה מוזנחת ומלוכלכת. אין דבר פחות רומנטי מלכלוך בג'קוזי וסדינים מוכתמים במיטה. בכדי להבטיח שבחרתם צימר חלומי בתמונות וגם במבחן המציאות כדאי לאסוף על המקום המלצות מכמה מקורות עם עדיפות להמלצות ממקור ראשון של חברים, מכרים ואתרי צימרים אמינים. חפשו ביקורות עדכניות ואמינות ותמונות שצולמו בחודשים האחרונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh