להקת "דה נו" היא הזוכה הגדולה בערב "צומת 2018" של ה"עירונוער"

להקת "דה נו" היא הזוכה הגדולה בערב "צומת 2018" של ה"עירונוער"

22 להקות וזמרים צעירים הפגינו את כישרונותיהם והפתיעו לטובה את שופטי ערב "צומת 2018" שהתקיים במתחם ה"עירונוער". המשתתפים הציגו עם ביצועים מרשימים ומקצועיות המאפיינת את טובי המבצעים, אך לבסוף רק להקה אחת זכתה: להקת "דה נו".

מאות בני נוער הגיעו אמש, יום שלישי (16.1), למתחם ה"עירונוער" שם התקיים ערב "צומת 2018". במסגרת הערב, התחרו 22 להקות נוער צעירות וזמרים עד גיל 18, על ההזדמנות להופיע על אחת מהבמות הגדולות בעיר, ובכך לזכות לחשיפה אדירה.

הרעיון לקיים את התחרות המיוחדת, נולד בעקבות הצלחתו של חדר ההקלטות והחזרות הקיים במתחם ה"עירונוער", אשר מושך אליו מידי יום בני נוער, אוהבי מוזיקה, שמעוניינים להביע, לשפר ולחדד את כישוריהם המוזיקליים. הערב הפך למסורת של הצלחה בשנים האחרונות, כאשר הוא סוחף אחריו עוד ועוד בני נוער המגיעים לצפות בו, ולהקות, זמרים והרכבים שמגיעים להפגין את כישוריהם.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "ערב צומת הינו ערב שיא בכל הקשור למוסיקה ותרבות בקרב בני הנוער ברחובות. באמצעות הפעלת חדר ההקלטות והחזרות במתחם ה"עירונוער", ובאמצעות קיום הערב המיוחד, אנו מאפשרים לבני הנוער להתבטא ולהוציא את המיטב שבהם בתחומי המוסיקה השונים. אני שמח שהשנה שברנו את כל התחזיות, ואכן בערב לקחו חלק 22 להקות והרכבים מכל רחבי העיר. אנו נמשיך לאפשר לבני הנוער ברחובות להשמיע את קולם ולהביע את עצמם. מתחם ה"עירונוער" מהווה בית חם לכישרונות הצעירים של רחובות, הצלחת הערב נותנת לנו רוח גבית להמשיך להשקיע ולפתח את תחום המוזיקה בעיר עבור בני הנוער".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh