הכלי האידאלי לביצוע השוואת הלוואות

הכלי האידאלי לביצוע השוואת הלוואות

אין ספק שאנחנו צריכים לבצע השוואת הלוואות לפני שאנחנו מקבלים החלטה כזו או אחרת. גם אם הבנק הציע לכם 50,000 שקלים בריבית מסוימת אתם עשויים לקבל הצעה על סכום גבוה יותר (אם יש לכם בו צורך) בריבית אטרקטיבית או בפריסה נוחה יותר. כדי שתוכלו לבחור את הפתרון האידאלי חשוב שתדעו מה אתם צריכים, אבל חשוב לא פחות מכך – ודאו שיש לכם כלי פשוט ונוח לאיסוף המידע. הכלי הזה יכול להיות אתר בסט-פרייס, ומיד תגלו איך הוא יעזור לכם להשוות ולקבל החלטות.

שאלות שכדאי לשאול מראש

נתקלתם בפרסומת אטרקטיבית במיוחד של חברת האשראי או בית ההשקעות שמציעים הלוואות מהירות לכל דורש. אתם משתוקקים לקבל את ההצעה הזו, שהגיעה בדיוק כשהרכב נכנס למוסך. הבעיה היא שההצעה הזו לא תמיד משתלמת באמת, ואם לא תבדקו אותה לעומק לא תדעו אם יכולתם להשיג הצעה טובה יותר. הכלי של בסט-פרייס עוזר לכם להתמודד עם האתגר הזה, וכדי שתוכלו לבחור נכון רצוי שתתחילו דווקא בהגדרות בסיסיות. נסו לחשב מה הסכום שאתם צריכים ואם אתם לא לגמרי בטוחים נסו לעגל אותו כלפי מעלה (במקום 25,000 שקלים בקשו 30,000 שקלים, למשל). זה עדיף מאשר לבקש הלוואה על סכום נמוך שלא יקדם את המטרות שלכם ואף יעכב אתכם בהמשך. בנוסף, חשבו מה הוא ההחזר החודשי שבו תוכלו לעמוד. האם יהיה לכם נוח להחזיר 2,000 שקלים מדי חודש או שמא עדיף להסתפק בהחזר נמוך של 500 שקלים, כדי שתוכלו להמשיך ולשמור על רמת חיים בסיסית ולשלם גם את ההוצאות השוטפות שלכם?

עכשיו מתחילים להשוות

לאחר שהגדרתם מה אתם צריכים תוכלו לבצע השוואת הלוואות, ובשלב הזה אתר בסט-פרייס נכנס לתמונה. הגדירו את הצרכים שקבעתם קודם והמתינו לקבלת הצעות שונות למייל שלכם. את ההצעות הללו תוכלו להשוות בנוחות רבה כשהן פרוסות לנגד עיניכם. האם הסכום המוצע רלוונטי? האם הפריסה נוחה? האם ההחזר החודשי יפגע בתזרים המזומנים שלכם או ישתלב בו היטב? ומה היא הריבית שתשלמו? שילוב נכון בין הפרמטרים יבטיח לכם ראש שקט הרבה יותר, וזו הדרך היחידה שבה תוכלו לוודא שאתם מקבלים החלטה נכונה וטובה. זכרו שההלוואה אולי מיועדת לצורך קיים, אבל התנהלות כלכלית מחושבת בשלב הזה תחסוך לכם אתגרים כלכליים גם בהמשך, או לכל הפחות תאפשר לכם להתמודד גם עם אתגרים חדשים כשיצוצו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh