רייב פורים לנוער

רייב פורים לנוער

אמני המוזיקה האלקטרונית המובילים בישראל יופיעו בגן המייסדים.

בעקבות ההצלחה בשנה שעברה ואלפי בני הנוער שלקחו חלק במסיבת פורים ייחודית עבורם, הוחלט במחלקת הנוער בחברה העירונית להפוך את האירוע למסורת ולקיימו גם השנה. ההרכב ויני ויצ'י, די.ג'יי איילון מתנה ומיסטר בלאק, מהשמות הבולטים בסצנת המוזיקה האלקטרונית, יופיעו בחגיגת רייב פורים לנוער מקפיצה במיוחד בגן המייסדים שתיערך ביום חמישי 1.3 בלילה.

בני הנוער של רחובות ייהנו השנה מחגיגת פורים מקפיצה במיוחד בגן המייסדים, שאליה יגיעו השמות הגדולים של עולם המוזיקה האלקטרונית. המסיבה תתקיים בליל יום חמישי, ה-1.3, החל מהשעה 20:00 ועד השעה 23:00 בלילה.

רחובות חוגגת זו השנה השנייה את "רייב פורים לנוער" באמצעות מחלקת הנוער בחברה העירונית.  אל המתחם המתחדש בגן המייסדים צפויים להגיע אלפי בני נוער חוגגים, וכדי להפוך את החגיגה למושלמת הובאו להרקיד את הנוער השמות החמים ביותר בסצנה:

הרכב המוזיקה ויני ויצ'י, שמצליח בארץ ובעולם וניגן בפסטיבלים הגדולים בעולם כמו טומרולנד, אולטרה מיאמי, EDC ועוד.

לצידם יופיע די.ג'יי איילון מתנה, התופעה הויראלית, שמחזיק בשיא של 50 מיליון צפיות ביוטיוב. מתנה חתום על סטים של מוזיקה מהמובילים בארץ ובעולם, ומתחזק עמוד פייסבוק עם 200 אלף עוקבים.

את הערב יכבד גם מיסטר בלאק, חלק מצמד הwarriors , שיחד עם סקאזי נחשב לאחד השמות החזקים של המוזיקה האלקטרונית בארץ. הצמד ניגן בפסטיבלים הגדולים בעולם והוא צפוי להעיף את גן המייסדים לשמים ברייב פורים.

הכניסה לאירוע היא כמובן ללא עלות.

עו"ד מתן דיל, סגן רה"ע ומחזיק תיק נוער וצעירים: "אירוע פורים ייחודי לנוער הוא חלק מתכנית נרחבת שנתית ותוצר של שת"פ עם מועצת הנוער העירונית. אנו נמשיך להוביל את הנוער ברחובות להישגים, העצמה ומנהיגות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh