כל מה שרציתם לדעת על חגיגות פורים

כל מה שרציתם לדעת על חגיגות פורים

ממלכת רחובות צהלה ושמחה: פורים בגן המייסדים: המקום יהפוך לממלכה מהאגדות.

מופע אקרובטים עוצר נשימה "קרקס  המלך", ושלל פעילויות חווייתיות – מתקני אקסטרים, מתחם מולטימדיה ומציאות מדומה, "טירת המבוך" שתאפשר יציאה להרפתקאות קסומות, מתחם ג'ימבורי לפעוטות, גלריית יצירה, קרבות אבירים ועוד. וכמובן, ילדי העיר יופיעו בבמה המרכזית בשלל מופעי שירה וריקוד לכל המשפחה.

ראש העיר, רחמים מלול: "חג הפורים השנה יהיה קסום במיוחד במתחם גן המייסדים, בחגיגה של פעילויות לכל המשפחה. השקענו מחשבה ומשאבים רבים כדי שתוכלו לחגוג קרוב לבית".

בני הנוער של רחובות מוזמנים השנה לרייב פורים מקפיץ במיוחד בגן המייסדים, שבו יופיעו השמות הגדולים בעולם המוזיקה האלקטרונית. המסיבה תתקיים בליל יום חמישי, ה-1.3, החל מהשעה 20:00 ועד השעה 23:00 בלילה.

כל מה שרציתם לדעת על חגיגות פורים השנה, שהכינו לכם בחברה העירונית

ילדי רחובות מוזמנים השנה לחגיגה מהאגדות בגן המייסדים: ביום חמישי (1/3) יהפוך הגן כולו לממלכה קסומה אחת גדולה לכבוד פורים, ובה שלל מתחמים ומתקנים אטרקטיביים הלקוחים כולם מעולם אגדות הילדים. על הבמה המרכזית תעלנה בזו אחר זו מיטב להקות המחול והזמר העירוניות, ומשתתפי בימת הנוער העירונית עם שירי המחזמר המצליח "מושלמת". כמו כן, ברחבי הגן יתקיימו מופעי אקרובטיקה מרהיבים המשלבים טכניקות מהקרקסים המובילים באירופה במסגרת המופע "קרקס המלך" לראשונה ברחובות, תוצב במקום גם "טירת המבוך" שבו יוכלו ילדי העיר לצאת להרפתקאות קסומות ברחבי ממלכת רחובות.

החגיגות יחלו בשעה 10:00 בבוקר ויסתיימו בשעה 15:00. בחברה העירונית דאגו שכל קבוצת גיל תמצא את מקומה במתחם והתאימו את הפעילויות בהתאם. במקום תמצאו גלריית יצירה שבה יוכלו המשתתפים ליצור יצירות אומנות של דמויות מלכותיות. מי שיבקש להנציח את הרגע יוכל לעשות זאת במתחם צילום מעוצב שבו ניתן יהיה להצטלם בשלל דמויות ורקעים.

בגן יוקם בזאר מלכותי בו ישתעשעו הילדים בשפע של תחנות נושאות פרסים והפתעות. גם הטכנולוגיה מצאה את מקומה ומי שמתקשה להתנתק מהמסכים יוכל ליהנות ממתחם מולטימדיה ומציאות מדומה, הכולל משחקי מחשב ומשחקי מציאות מדומה של טירות מכושפות, קרבות אבירים, מכשפים, לוחמים, נסיכות ופיות.

DSC_5939

לפעוטות הוקם מתחם ג'ימבורי מפנק, והגדולים ייהנו מאפשרות לטפס על קיר ענק או לגלוש באומגות במתקני אקסטרים מיוחדים או במנהרת הדינוזאור הגדול. במהלך היום יופעלו גם תיאטרון בובות, יתנהלו "קרבות" של אבירי הממלכה ותזמורת הממלכה תנעים למבקרים את הזמן.

רייב פורים לנוער: אמני המוזיקה האלקטרונית המובילים בישראל

בעקבות ההצלחה בשנה שעברה ואלפי בני הנוער שלקחו חלק במסיבת פורים ייחודית עבורם, הוחלט להפוך את האירוע למסורת ולקיימו גם השנה. ההרכב ויני ויצ'י, די.ג'יי איילון מתנה ומיסטר בלאק, מהשמות הבולטים בסצנת המוזיקה האלקטרונית, יופיעו בחגיגת רייב פורים לנוער מקפיצה במיוחד בגן המייסדים שתיערך ביום חמישי 1.3 בלילה.

2 dj

בני הנוער של רחובות ייהנו השנה מחגיגת פורים מקפיצה במיוחד בגן המייסדים, שאליה יגיעו השמות הגדולים של עולם המוזיקה האלקטרונית. המסיבה תתקיים בליל יום חמישי, ה-1.3, החל מהשעה 20:00 ועד השעה 23:00 בלילה.

רחובות חוגגת זו השנה השנייה את "רייב פורים לנוער" באמצעות מחלקת הנוער בחברה העירונית. אל המתחם המתחדש בגן המייסדים צפויים להגיע אלפי בני נוער חוגגים, וכדי להפוך את החגיגה למושלמת הובאו להרקיד את הנוער השמות החמים ביותר בסצנה:

הרכב המוזיקה ויני ויצ'י, שמצליח בארץ ובעולם וניגן בפסטיבלים הגדולים בעולם כמו טומרולנד, אולטרה מיאמי, EDC ועוד.

לצידם יופיע די.ג'יי איילון מתנה, התופעה הויראלית, שמחזיק בשיא של 50 מיליון צפיות ביוטיוב. מתנה חתום על סטים של מוזיקה מהמובילים בארץ ובעולם, ומתחזק עמוד פייסבוק עם 200 אלף עוקבים.

את הערב יכבד גם מיסטר בלאק, חלק מצמד הwarriors , שיחד עם סקאזי נחשב לאחד השמות החזקים של המוזיקה האלקטרונית בארץ. הצמד ניגן בפסטיבלים הגדולים בעולם והוא צפוי להעיף את גן המייסדים לשמים ברייב פורים.

הכניסה לאירוע היא כמובן ללא עלות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh