כך מציינים את "יום המשפחה" ברחובות

כך מציינים את "יום המשפחה" ברחובות

"משפחה על הבר": מרתון הרצאות במקומות הבילוי בעיר בנושאי משפחה.

אגף השכונות ומשפחות צעירות בעירית רחובות יקיים מרתון מפגשים ב-23 מקומות בילוי ברחבי העיר בנושאי משפחה, חינוך, הורות, זוגיות, פיננסים ועוד. המרתון יתקיים ביום רביעי, 21.2 בשעה 20:30.

חבר המועצה אביב איטח, יוזם המרתון ומחזיק תיק השכונות: "המשפחות הצעירות הן העתיד של רחובות. יזמנו למענן הפוגה מהשגרה שתעשיר אותן  במידע וכלים מעשיים להתמודדות עם אתגרי החיים".

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: "יצקנו תוכן רלוונטי וחדשני ליום המשפחה ברחובות. אני מזמין את התושבים לציין את יום המשפחה בעיר באופן שמשלב בילוי עם תועלת".

מנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למנהל, רפי גמיש: "שמחנו להיענות לבקשת עיריית רחובות ואנו מזמינים את הציבור הרחב להיפגש, באופן בלתי אמצעי, עם מיטב המרצים והחוקרים המובילים".

בעיריית רחובות מצאו דרך מקורית לציין את יום המשפחה עבור התושבים: מרתון מיוחד של הרצאות ב- 23 מקומות בילוי בעיר במקביל, עם בכירי המרצים במסלול האקדמי של המכללה למנהל.

האירוע ייערך ביום רביעי, 21.2.2018 בשעה 20:30 ב- 23 מקומות בילוי ברחבי העיר (רשימה בהמשך).

המרצים ידברו עם קהל המבלים במקום בנושאים מרתקים שנבחרו במיוחד והותאמו לזוגות צעירים ומשפחות צעירות, וביניהם כיצד לייצר אושר, קריירה ויחסים רומנטיים, הרגלי קנייה נכונים, חיסכון לטווח ארוך, טיפוח חוסן נפשי בילדים, חינוך פיננסי, הורות ומסכים, משפחות ועדתיות, דפוסי העבודה החדשים והשפעתם על המשפחה, הפרעות קשב, נדל"ן למשפחה ועוד.

ההרצאות יתקיימו בברים, בתי קפה  ומסעדות במתחמי הבילוי ברחוב הרצל ובפארק המדע בעיר.

המרצים הינם מבכירי הסגל האקדמי בחוגים המובילים במכללה למנהל – ביה"ס למנהל עסקים, ביה"ס למשפטים, ביה"ס למדעי ההתנהגות והחוג לפסיכולוגיה, ביה"ס לתקשורת, ביה"ס לכלכלה ועוד.

האירוע הינו יוזמת חבר המועצה אביב איטח מחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות, המכהן גם כנשיא התאחדות הסטודנטים בישראל: "המשפחות הצעירות הן העתיד של רחובות. יזמנו למענן הפוגה מהשגרה שתעשיר אותן  במידע וכלים מעשיים להתמודדות עם אתגרי החיים. כל זה יתקיים באווירה קלילה במגוון של מקומות בילוי בכל רחבי העיר. הבאנו את המרצים אל התושבים".

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: "יצקנו תוכן רלוונטי וחדשני ליום המשפחה ברחובות. אני מזמין את התושבים לציין את יום המשפחה בעיר באופן שמשלב בילוי עם תועלת".

מנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למנהל, רפי גמיש: "שמחנו להיענות לבקשת עיריית רחובות ואנו מזמינים את הציבור הרחב להיפגש, באופן בלתי אמצעי, עם מיטב המרצים והחוקרים המובילים בתחומם של המסלול האקדמי המכללה למנהל".

בכל מקום בילוי תהיה הרצאה מיוחדת בנושא ספציפי, והתושבים מוזמנים להירשם מראש למקום הבילוי או להרצאה שמעניינת אותם. ההרשמה וההרצאות הן ללא עלות כמובן.

להלן קישור לטופס המקוון לרישום (יעלה גם באמצעות הפייסבוק של עיריית רחובות והאתר העירוני):

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrePie1WwhefUdwtDTOdWtXmzgEBW80Ju-RaVDejTeb7kkXA/viewform?c=0&w=1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh