5 טיפים שיעזרו לכם לנקות את המשרד בצורה יעילה

5 טיפים שיעזרו לכם לנקות את המשרד בצורה יעילה

רובנו אוהבים לדאוג לניקיון. אנו מקרצפים את הרצפה בביתנו, דואגים להסיר את האבק מהרהיטים לפני בוא האורחים וכמובן מכבסים את הבגדים מדי שבוע בשבוע. אבל כאשר מדובר במשרד הביתי, מסתבר שאנו נוטים להתרשל. וכך בתחילתו של יום העבודה אנו עלולים למצוא את עמדת העבודה שלנו מוקפת בכוסות קפה, בעוד על הרצפה פזורים ניירות רבים. אנו מתרצים את חוסר הניקיון בחוסר זמן, מבלי לשים לב שהוא פוגע בנו.

חשיבותו של משרד נקי

ניקיון משרדים ברחובות הוא שירות מבוקש. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את חשיבותו של משרד נקי. אז איך הוא תורם לנו בעצם. ראשית, המשרד הנקי מגביר את תפוקתם של העובדים. עובדים רבים אינם יכולים להתרכז בעבודתם במשרד מבולגן ובלתי מסודר. הם יכולים להפסיק את עבודתם באמצע, לקחת מטאטא ביד ולנקות, ובכך לבזבז זמן עבודה יקר. שנית, אם אתם מקיימים פגישות עסקים חשובות או ראיונות עבודה, יש לשמור על משרד נקי כדי ליצור אווירה מכובדת וייצוגית.

ישנן דרכים שונות על מנת לנקות את המשרד שלכם, אך אם ניצמד לכללים מסוימים נוכל לבצע את המשימה ביתר קלות. להן כמה טיפים שיסייעו לכם נקות את המשרד ביעילות:

  • כדאי לדאוג שתמיד יהי שקיות בכל הפחים הקטנים שנמצאים ברחבי המשרד. בסוף היום יוכל כל עובד לאסוף את השקית שנמצאת לידו וכך לחסוך זמן רב.
  • אמנם רבים נהנים לאכול ולשתות קפה על יד העמדה המשרדית. אך מוטב להנהיג חוק שלא מסתובבים עם מזון ברחבי המשרד. זה עשוי לחסוך תקלות רבות כמו קפה שנשפך על המקלדת או פירורים של סנדוויץ' על השטיח.
  • את המקלדת ניתן לנקות על ידי נייר דבק. אפשר להצמיד אותו כשהמחשב כבוי כמובן וכך להסיר אבק ולכלוך. ניתן גם לעשות שימוש במברשת שיניים ישנה שתעזור להוציא את הפירורים מבין המקשים.
  • אם ישנם דפים מיותרים אשר מסתובבים ברחבי המשרד ללא מטרה, אז מומלץ לעבור אחת לכמה ימים ולאסוף אותם. כמובן שמומלץ למחזר אותם ולא להשליך אותם לאשפה הרגילה שלכם.
  • השאירו סמרטוט לח בכיור של המטבחון מדובר במקום מועד לפורענות, הצטברות של לכלוך, ובעיקר אופי הפעולות שמתרחשות בו כשאנשים נוטים שלא לנקות אחריהם. השארת סמרטוט בכיור המטבחון, הופכת את המשימה לקלה יותר בעבור אנשים, ויש לשער שהניקיון של המקום ישמר לזמן ארוך יותר וללא מאמץ גדול מידי.

מדוע דווקא ברחובות

רחובות היא עיר שהולכת ומתפתחת ויש בה משרדים ומוסדות רבים המספקים מקומות תעסוקה לעובדים. כך שבין אם יש לכם משרד לעורכי דין ובין אם מדובר בחברת הייטק גדולה, חשוב שיהיה מי שישמור על הניקיון כאשר אתם הולכים הביתה.

לבחור את החברה המתאימה

לפני שאתם מתקשרים לחברת הניקיון, עליכם לבחור את החברה המתאימה כדי לעבוד איתה. משום כך, כדאי לנקות בכמה צעדים. ראשית, מוטב לאסוף המלצות ממגוון רחב של אנשים. היכנסו לפורומים אשר עוסקים בנושא, חפשו חברות ניקיון משרדים באתרי האינטרנט ושאלו חברים קרובים. כך תוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר. שנית, מומלץ לבחור חברה שיש לה ניסיון רב בתחום. הצוות המנוסה והמקצועי של חברה הפועלת בתחומה במשך שנים רבות וטובות, יוכל לנקות את המשרד במינימום זמן. שלישית, בחרו בחברה אמינה. אחרי הכול, זו החברה אשר לה אתם משאירים את המפתח של החברה שלכם בסוף היום. אם אתם רוצים להיות מכוסים מכל זוית, כדאי לברר אם החברה מספקת ביטוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh