מי הנשים המצטיינות שיזכו באות ההוקרה השנה?

מי הנשים המצטיינות שיזכו באות ההוקרה השנה?

לקראת יום האישה הבינלאומי: 7 נשים מובילות יקבלו אות הוקרה על פועלן בשנה החולפת בטקס לרגל יום האישה הבינלאומי ברחובות, שייערך ביום שלישי, 6.3.18 בבית העם רחובות -היכל התרבות העירוני.

את האירוע מוביל, זו השנה השביעית, הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות.

בטקס צפוי רגע מרגש ועצוב עם הענקת הפרס לבני משפחתה של גב' וורדה מור ז"ל, שנבחרה למצטיינת בתחום הבריאות אך למרבה הצער נפטרה בטרם הספיקה לקבל את הפרס

7 נשים מצטיינות נבחרו השנה לקבל אות הוקרה במסגרת יום האישה הבינלאומי, זו השנה השביעית שבה הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות מקיים את הטקס החגיגי.

לפני מספר חודשים פרסמה העירייה קול קורא להמליץ על נשים מצטיינות ומובילות בעיר. מתוך עשרות  מועמדות נשים שהומלצו, נבחרו על ידי ועדת השיפוט נשים מצטיינות בפועלן בקטגוריות – קהילה, בריאות, דור ההמשך (נערות), קידום שוויון והעצמה לנשים, ואות הוקרה ייחודי.

ועדת השיפוט מנתה שבעה שופטים: יחזקאל הרמלך, ראש העיר בעבר, יפה שור, מנהלת במשרד הרווחה ותושבת העיר, ד"ר אתי גרובגלד, מנכלי"ת מכללת אחווה תושבת העיר, ענת ליבנת – יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה בת ים ויו"ר איגוד היועצות  לקידום נשים ברשויות המקומיות, ורדה כהנא, נציגת זוכות פרס הוקרה 2017, אביבה חלבי, מנהלת הפרויקט ויועצת רה"ע לקידום מעמד האישה, סילבי דימנד -רכזת הפורום לקידום מעמד האישה ונירית שדה – רכזת פרויקטים בפורום לקידום מעמד האשה.

ראש העיר, רחמים מלול: "הענקת אות הוקרה מחזקת את הפעילות שמובילות נשים בעיר ומדגישה כי לנשים הרחובותיות יש תרומה גדולה, לא רק בפן המקצועי אלא גם בפן החברתי. ברצוני להודות לנבחרות השנה ולכלל הנשים הפועלות ותורמות מזמנן למען הקהילה"

חברת המועצה ד"ר מרה קנבל, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "הפורום פועל כל השנה ומציע מגוון של שירותים עבור נשות העיר, כאשר אחת לשנה אנו מציינות את יום האישה במעמד הוקרה. נשים מובילות כיום בכל תחומי החיים ויחד עם זאת, אנו עדיין עדים לתופעות שאין להן מקום בחברה מתקדמת ונאורה. הפורום שם לעצמו למטרה להעלות נושאים אלו לסדר היום הציבורי ולקדם את מעמדן של נשים ופועלן".

להלן הנשים הנבחרות לשנה זו:

אות הוקרה בתחום הבריאות יוענק השנה למור ורדה ז"ל ממייסדות עמותת ידידי קפלן, ויו"ר וועדת הכספים הדואגת לקידום רווחת החולים בבית החולים קפלן.  גב' מור ז"ל קיבלה הודעה על בחירתה ונפטרה בשבוע שעבר. בני משפחתה יקבלו את הפרס במקומה.

אות ההוקרה בתחום הבריאות יוענק השנה לאורבין ימית על הקמת מיזם "אמא יקרה", ופעילותה למען נשים החוות קושי רגשי/ דיכאון במהלך ההיריון ולאחר הלידה.

אות ההוקרה בתחום הקהילה יוענק השנה לאברהמי חני על תפעול אירועים וג"מח רהיטים למשפחות נזקקות ולמשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בעיר .

אות הוקרה בתחום הקהילה יוענק למנגסטו מגב, שהחלה לפעול כעולה חדשה במרכז הקליטה, עודדה נשים לצאת לעבודה,  הקימה את מרכז הגישור האתיופי עם זקני הקהילה. משמשת כפעילה עד היום בשכונת קרית משה, ובקהילה.

אות ההוקרה בתחום הקהילה יוענק לשמחי כוכבה – על התנדבותה רבת השנים בבית יד לבנים כאחראית על ארגון טיולים לטובת המשפחות השכולות.

אות הוקרה בתחום קידום שוויון והעצמה לנשים יוענק לקימחי כרמליה, מתנדבת כאלמנת צה"ל עם משפחות שכולות, הפועלת לקידום נשים בעיר בויצו וחברת פורום קידום מעמד האישה, חברה בארגון הגג של מתנדבי העיר ותורמת לשילוב עבודה משותפת בין הארגונים ההתנדבותיים.

אות ההוקרה בתחום דור ההמשך -נערות יוענק השנה לגואדה רבקה על פעילותה למען הנוער בקרית משה הובילה בפרויקט קולנווער וסיימה בהצטיינות בקורס הבוגרים, בוגרת תכנית חץ קדימה ועוזרת למדריכים וחניכים בפעילות שיא בשכונה.

ערב ההוקרה לנשים מצטיינות ייערך, ביום שלישי, 6.3.18, בשעה 19:00 בבית העם רחובות  – היכל התרבות העירוני.

לפרטים, הרשמה ורכישת כרטיסים לוטוס 08-6490847 וטל: 08-6490847.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh