רחובות נבחרה לארח תחרות יוקרתית למחוננים

רחובות נבחרה לארח תחרות יוקרתית למחוננים

העיר נבחרה לארח את הסבב הישראלי של תחרות בינלאומית מיוחדת במינה, ויתחרו בה 400 מחוננים מכל הארץ.

הנבחרת הרחובותית מורכבת מ-38 מתלמידי המרכז למחוננים בני ובנות 13-17. הנבחרות הזוכות ייצגו את מדינת ישראל בספרד ובאוסטרליה.

זו השנה ה11 לתחרות 'the worlds scholar's cup' תחרות בין לאומית אשר שמה לעצמה למטרה לבנות קהילה בין-לאומית של האקדמאים והמנהיגים של המחר, ולאחד תלמידים ממדינות שונות לדון בסוגיות ונושאים שונים לצד גילוי ופיתוח של כישורים חדשים. השנה העיר רחובות נבחרה לארח את הסבב הישראלי של תחרות אשר תיערך בפורים. השנה משתתפות בה 70 מדינות לכולן נושא משותף: "An Entangled World".

מר דניאל ברדיצ'בסקי, מנכ"ל The World Scholar's Cup ציין במכתבו לסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מר זוהר את תודתו על נכונותה והיערכותה של העיר רחובות לארח את התחרות הארצית בה משתתפים כ-400 תלמידים מכל רחבי הארץ, מהצפון עד הדרום. כולם באים לתחרות היוקרתית.

הנבחרת של רחובות מונה 38 משתתפים, תלמידי המרכז למחוננים מכיתות ח'-י"א, התלמידים המשתתפים לומדים על קוראים מאמרים, ומחקרים הקשורים לנושא הבינלאומי ממגוון רחב של דיסציפלינות החל מספרות ואומנות ועד מדע וטכנולוגיה כולם בשפה האנגלית.

הנבחרות שיקבלו את הציונים הגבוהים ביותר בסבב הישראלי ברחובות יוזמנו להשתתף בתחרות העולמית אשר תערך השנה בשני מוקדים – ברצלונה, ספרד ומלבורן, אוסטרליה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh