נחנך המבנה החדש של ביה"ס הממ"ד סיני

נחנך המבנה החדש של ביה"ס הממ"ד סיני

בתום שנתיים של בנייה נכנסו השבוע 400 תלמידי ביה"ס סיני למשכנם החדש בשכונת אפרים בעיר.

בית הספר סיני שכן במבנה ישן ובשנים האחרונות לאחר מינויו של המנהל עימנואל סברי הפך לאבן שואבת. במשך שנים נלחמו ראש העיר רחמים מלול וזוהר בלום להביא לתקצוב מתאים ואישורי משרד החינוך להריסת המבנה הישן ובניית המבנה החדש. בשבוע שעבר, בתום שנתיים של בנייה, נחנך המבנה החדש בהתרגשות גדולה של התלמידים, ההורים והצוות.

ראש העיר רחמים מלול וסגנו זוהר בלום מחזיק תיק החינוך כובדו בקביעת מזוזה ובגזירת הסרט. באירוע נכחה שרה והב, מנהלת מחלקת החינוך היסודי המלווה את בית הספר מקרוב והורי תלמידים. ההתרגשות הגדולה של הילדים ניכרה במהלך הטקס.

ראש העיר רחמים מלול הודה לסגנו זוהר בלום,פנה לתלמידים ואמר כי "חשוב לנו שתתקדמו בהישגים החינוכיים והלימודיים והערכיים" הוא אמר כי "נמשיך לבנות עוד בתי ספר וגני ילדים ברחובות למען חינוך הילדים". 

איחל להורים, למורים ולתלמידים "מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת, אנחנו תמיד נעמוד לרשותכם".

סגן ראש העיר זוהר בלום אמר כי "נחדש את כל בתי הספר בשכונות הקיימות, יחד עם בניית בתי ספר חדשים גם בשכונות החדשות".

המנהל עימנואל סברי הודה לחברה הרחובותית אפלייד מטריאלס, המאמצת את ביהס מזה ארבע שנים, על השותפות שלה בבית הספר, והזמין את נציגה, ערד נבט לברך "נמשיך לחבק את ביהס קדימה בשיתוף פעולה עם העיריה".

עובדי החברה מתנדבים בחונכות קבועה על בסיס שבועי עם תלמידי בית הספר ויוזמים פעילויות בבית הספר.

בסיום הטקס, המנהל עמנואל סברי הודה לראש העיר ולזוהר בלום, לשרה והב מנהלת מחלקת החינוך היסודי בעירייה ולאפלייד מטריאלס, לצוות ולהורים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh