רוצים פינוי בינוי או תמא 38? העירייה פותחת מרכז מידע בשבילכם

רוצים פינוי בינוי או תמא 38? העירייה פותחת מרכז מידע בשבילכם

עיריית רחובות מעמידה לרשות התושבים מרכז מידע להתחדשות עירונית.

הפרויקט להתחדשות עירונית מעלה שאלות רבות בנושא תמ"א 38 ופינוי בינוי העדר הכוונה והעדר מידע של תושבים המעוניינים בכך, מביאים להתנהלות לא נכונה, המונעת את חידוש הדירות.

כל השאלות והתשובות – במרכז מידע להתחדשות עירונית, שירות שניתן על ידי עיריית רחובות למתן הדרכה ומענה ראשוניים לתושבי העיר ללא תשלום, מעורכי דין המתמחים בתחום.

המפגשים הקרובים בתיאום מראש: 4.3, 18.3, 20.3, בין השעות 18:00 – 20:00

פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי הם ביטויים שכולנו מכירים, אך כיצד ליישם אותם?

בשנת 2017 הונפקו מספר היתרי בניה לפרויקטים של תמ"א 38 וכן חלה התקדמות משמעותית בקידום פרויקט פינוי בינוי בשכונת קריית משה במערב העיר. פרוייקטים נוספים לפינוי בינוי מתוכננים בעיר;

לא אחת, העדר הכוונה או העדר מידע של דיירים המעוניינים בקידום פרויקט תמ"א 38 ופינוי בינוי מביאים להתנהלות לא נכונה שלהם וכן לביצוע התקשרויות ולחתימה על מסמכים אשר מעכבים ואף לא אחת, מונעים הוצאתם לפועל של הפרויקטים. התארגנות נכונה משרתת בראש ובראשונה את הדיירים אך גם את היזמים שבאפשרותם לקדם פרויקטים מסוג זה.

כחלק מתוכנית קידום תחום ההתחדשות עירונית ברחובות ותוכנית הנגשת המידע לתושבים, ממשיכה עיריית רחובות את פעילות מרכז המידע לתושבים בנושא התחדשות עירונית (פינוי בינוי ותמ"א 38).

במרכז יינתנו, ללא תשלום, מענה והדרכה ראשוניים בכל הקשור להתארגנות הדיירים, ליחסים בין הנציגות לדיירים, להתנהלות הראשונית מול היזם וכן מידע בנושאים כללים (מימון עלויות תחזוקה, הרוב הנדרש מבין הדיירים לצורך קידום הפרויקט, זכויות הדיור הציבורי ועוד).

המידע יינתן על ידי עורכי דין המתמחים בתחום ההתחדשות העירונית, ומתוכננים 3 מפגשים לחודש מרץ, 4.3, 18.3, 20.3, אשר יערכו בין השעות 18:00- 20:00. המרכז פועל במשרדי העיריה, רחוב ביל"ו 2, קומה 6 בתאום מראש בטלפון 08-9392231.

הפרוייקט הינו ביוזמת חבר מועצת העיר ומחזיק תיק "התחדשות עירונית", אמיר ירון: "עיריית רחובות רואה בהתארגנות הדיירים ובמתן המידע חשיבות רבה להצלחת הפרויקטים ועל כן מנסה לסייע להם בכך. לא אחת תושבים רבים אינם מודעים להוראות החוק השונות בנושא. לצד זאת, ישנם דיירים וועדי בתים המעוניינים בקידום תהליך של תמ"א 38 ו/או פינוי בינוי בבניין שלהם בטרם בחרו ייצוג משפטי והם מבקשים לקבל מידע באשר לאופן ההתארגנות הנכונה. אני מזמין אותם להתעדכן במרכז המידע שלנו ולהשתמש באמצעים שאנו מעמידים לרשותם על מנת להתחיל בתהליך".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh